快速登录:  

Forum: Nordic Forum

话题: Hjelp til Dj contrpler mp3?

由于该帖子已年深日久,可能包含陈旧过时或描述错误的信息。

foffo1PRO InfinityMember since 2008
Er det noen som kan Hjelpe meg med å få min Hercules Dj controler mp3 til og funke sammen med Virtual dj pro?
 

发表时间 Sun 23 Nov 08 @ 9:40 am
foffo, vad har du för problem med den?

Jag skulle rekommendera att du går till Hercules hemsida, laddar ner de senaste drivrutinerna och installerar dem, kopplar in din console, startar VDJ, går in på config, under fliken "remote control" är det bara att högerklicka på bilden av en MK2:a (tror jag). Välj activate, också ska det vara klart för mix.

Eller spökar det på annat vis?
 

发表时间 Sun 23 Nov 08 @ 1:34 pm
marcellodjPRO InfinityModeratorMember since 2006
Ser du har pro version =)

Antar at du har lastet ned den nyeste versjonen av virtual dj(5.2.1), så gir deg forklaring ut fra det.
(Dette sjekker du ved å gå inn i Virtual DJ, så trykker du på CONFIG, så sjekker du under INFO tabben)

De driverene som følger med på cden til DJ control mp3 er gamle. De nye driverene finner du HER! (Direkte link for windows)

HUSK PÅ:

  • Koble fra kontrollen før du installerer de nye driverne, og ikke koble til før installasjonsprogrammet ber deg om det.
  • Du aktiverer kontrolleren fra virtual DJ etter du har installert de nye driverne ved å gå inn på CONFIG, deretter går du under fanen "Remote Control" og finner bildet som ligner på kontrolleren din og høyreklikker og velger activate hvis den ikke ikke allerede er haket av. (Du vil få en grønn ramme rundt bildet hvis den er aktivert)


Etter du har installert de nye driverne, skal alt fungere:)


Lykke til!
 

发表时间 Sun 23 Nov 08 @ 2:35 pm
foffo1PRO InfinityMember since 2008
Takk for hjepen!
Et spørmål til.
På vær side av jostiken er det en hvit trekant tast med et rødt lys for spissen hva er den til kan ikke se at dem har noen funkson?

Hilsen Foffo
 

发表时间 Sun 23 Nov 08 @ 5:14 pm
marcellodjPRO InfinityModeratorMember since 2006
Stemmer det.
Før en eller annen oppdatering var de knappene brukt til beatlock, men nå er de ikke satt til å ha noen funksjon.

Det jeg gjorde var å gå inn på CONFIG og sette disse til den funksjonen de hadde fra før. Men du kan sette disse til hva du vil.. :)
 

发表时间 Mon 24 Nov 08 @ 6:30 am
foffo1PRO InfinityMember since 2008
Nå Kjøner jeg ingen ting? Jeg har bare skrud av min pc og skrud den på igjen nå funker ikke kontroleren min lengre den funket før jeg skrude av pc
jeg for heller ikke pyttet fugsonene på knapene i config?
Kune tenkt meg en norsk eller svensk bruksanvisnig.
 

发表时间 Mon 24 Nov 08 @ 1:51 pm
marcellodjPRO InfinityModeratorMember since 2006
Skal se om jeg får tid til å legge ut en guide i morgen. Er midt i eksamens rushet nå, så kan hende det tar litt tid før det kommer.
 

发表时间 Mon 24 Nov 08 @ 7:01 pm
marcellodjPRO InfinityModeratorMember since 2006
Sånn. Det ble vist litt sent på meg i dag, men kom da NOE godt ut av det i allefall ;)

Hvis du går inn på bloggen min, så har jeg lagt ut en guide på hvordan du setter opp kontrolleren til å bruke knappene til beatlock som de var brukt til før.
 

发表时间 Tue 25 Nov 08 @ 5:38 pm
foffo1PRO InfinityMember since 2008
problemet er ikke at jeg ikkes ønte hvordan men det at vis jeg tar og kobler fra controleren sluter den og funke og jeg må lege in driveren på nytt, sirklen rundt iconet er rødt selv om den er aktivert dette fører også til at jeg ikke får configurert controlern for alle instilinger blir også borte til oplysning har jeg vista 32 sp1 som oprativ system.
Jeg beklager viss det vasnsklig og for stå hva jeg mener men jeg er ordblind kan skrive en del feil som jeg ikke ser selv.
 

发表时间 Wed 26 Nov 08 @ 10:57 am
marcellodjPRO InfinityModeratorMember since 2006
Hvis jeg leser to ganger forstår jeg hva du mener. Prøver så godt det går å hjelpe deg :)

Det må være noe feil hvis du må innstalere driveren for hver gang du starter maskinen. Prøv å avinnstaler driveren og innstaler på nytt.
Hvis ikke det går vet jeg ikke.

Husk at du må starte virtual dj før kontrolleren fungerer. Den virker ikke hvis den ikke er aktivert.

Det kan hende den har konflikt med andre USB enheter som f.eks. webcam. Prøv å koble fra alt slikt utstyr, å se om det virker bedre da.
 

发表时间 Wed 26 Nov 08 @ 11:21 am
isbit47Home userMember since 2008
Takk Marcellodj :P lette leng etter den driveren....
 

发表时间 Thu 27 Nov 08 @ 1:38 am
foffo1PRO InfinityMember since 2008
Formaterte pc min så nå tror jeg det funker som det skal.

Så takk for all hjepen Marcellodj håper at jeg køn spøre om hjelp senere viss det oppstår flere problemer.

 

发表时间 Thu 27 Nov 08 @ 2:39 pm
marcellodjPRO InfinityModeratorMember since 2006
foffo1 wrote :
Formaterte pc min så nå tror jeg det funker som det skal.

Så takk for all hjepen Marcellodj håper at jeg køn spøre om hjelp senere viss det oppstår flere problemer.



Bare hyggelig:) Lykke til med mixingen, så kanskje vi treffer på hverandre en dag senere også ja..

isbit47 wrote :
Takk Marcellodj :P lette leng etter den driveren....


Neste gang er det bare å spørre;)
 

发表时间 Thu 27 Nov 08 @ 4:10 pm
isbit47Home userMember since 2008
HEHE skal gjøre d..
 

发表时间 Fri 28 Nov 08 @ 10:09 am


(陈旧帖子或论坛版块会自动关闭)