快速登录:  

Forum: Dutch Forum

话题: aankoop virtual dj

由于该帖子已年深日久,可能包含陈旧过时或描述错误的信息。

hoi,

Ik overweeg ernstig om vdj aan te kopen, maar hoe zit dat precies met updates, wat gebeurd er als bvb versie 5 uitkomt mag je dan terug 250 euro neertellen voor een nieuwe versie of krijg je die updates levenslang gratis?

mvg,
svenne
 

发表时间 Thu 14 Jun 07 @ 4:40 pm
onf1PRO InfinityMember since 2005
als het goed is krijg je update's dan te zien boven in beeld als je ingelogd bent en ze zijn dan gratis.


onno
 

发表时间 Thu 14 Jun 07 @ 6:57 pm
Tot op heden waren alle updates van VDJ gratis. Of dit echter in de toekomst zo blijft is niet zeker. Ik heb VDJ 1.0 gekocht, als je kijkt in de history zie je dat ik dus al heel wat gratis updates heb gehad. Ik had eigenlijk verwacht dat je voor de upgrade naar 4.0 zou moeten betalen, maar deze was ook gratis.

Ook als je zou moeten betalen voor de upgrade kan je er natuurlijk voor kiezen om je huidige versie te blijven gebruiken. Daarom zijn er nog best veel 3.4 gebruikers. Dit zijn console users, die de overstap naar de volledige versie niet aanschaffen.
Vergelijk het eens met iets anders, als je nu een tv of een auto koopt, komt er volgende week ook een nieuw (en beter) model uit.
Ewout
 

发表时间 Thu 14 Jun 07 @ 11:49 pm
hoeveel heb jij in de tijd betaald voor VDJ 1.0 Ewout ?
 

发表时间 Fri 15 Jun 07 @ 1:43 pm
Das een goede vraag. Volgens mij 119 euro ex BTW. Dat lijkt weinig vergeleken met de huidige prijs, maar kijk ook eens naar wat er na versie 1.0 allemaal extra aan functionaliteit bijgekomen is.
Ewout
 

发表时间 Fri 15 Jun 07 @ 2:13 pm
voor de 3.4 heb ik vorig jaar 140 betaald
 

发表时间 Fri 15 Jun 07 @ 3:19 pm
en waar zou ik dat ergens te weten kunnen komen of de updates gratis zijn of dat je telkens een nieuwe versie moet aanschaffen, want das best belangrijk om te weten voor de aankoop

mvg,
sven
 

发表时间 Sat 16 Jun 07 @ 12:24 am
Of updates in de toekomst ook gratis blijven weet alleen het VDJ team en daar doen ze geen uitspraak over.
Het enige wat je dus weet is wat je nu koopt en of dat voor jou het geld waard is.

Mijn insteek is: Alles wat je na de aankoop nog gratis krijgt is meegenomen. Andere software pakketten, waaronder bijvoorbeeld traktor hebben voor iedere versie upgrade (versie 1.x naar 2.y) een bedrag gerekend.
Ewout
 

发表时间 Sat 16 Jun 07 @ 5:27 pm
is er een nieuwe versoe op komst dat jij weet ?
 

发表时间 Sat 16 Jun 07 @ 10:49 pm
Er wordt altijd gewerkt aan verbeteringen en uitbreidingen. De laatste tijd zijn er geen nieuwere versies uitgekomen, omdat er hard gewerkt is aan de versie voor de Mac.
Ik denk zelf dat er eerder een 0.1 versie upgrade komt dan een 1.0 upgrade, maar je weet het nooit van te voren.
Ewout
 

发表时间 Sun 17 Jun 07 @ 8:04 pm
DJ-nickHome userMember since 2005
ik wil hem ook kopen ik heb een MK2 gekocht maar daar zat geen voledige versie bij (wel stom) maar ik ben nu aan het overwegen om zo'n home ding te kopen maar heb je dan ook updates

en nog iets als ik home koop voor 250 euro krijg ik dan ook toegang tot al de online downloads van virual dJ
 

发表时间 Mon 18 Jun 07 @ 5:37 pm
Kijk even hier voor de verschillende VDJ versies die er zijn.
De home editie kost geen 250 euro maar slechts 29 euro, dit is vrijwel dezelfde versie als degene die bij de Hercules DJ console zit, maar dan met nog minder opties. Dus zou je die kopen, ga je er alleen maar op achteruit.
De full version, ook wel VDJ pro genoemd, heb je in 2 varianten, de versie in doos en de special internet version. Beide versies zijn hetzelfde, bij de een krijg je een download link, bij de ander een doos met hierin de cd en de manual. Voor de full version geldt dat je de downloads krijgt (skins, effecten etc) voor full version users, dit zijn ze vrijwel allemaal.
Ewout
 

发表时间 Mon 18 Jun 07 @ 9:44 pm


(陈旧帖子或论坛版块会自动关闭)