快速登录:  

Forum: Nordic Forum

话题: Brugere af VDJ fra Danmark - Page: 4

由于该帖子已年深日久,可能包含陈旧过时或描述错误的信息。

Hej alle. Hvorfor finder Virtuel Dj ingen sange når jeg søger.
 

发表时间 Wed 07 Oct 15 @ 8:37 pm
Kongen250976 wrote :
Hej alle. Hvorfor finder Virtuel Dj ingen sange når jeg søger.


Normalt er det fordi du ikke har inkluderet sangene i virtual djs database endnu,
Højreklik på mapperne i venstre side af skærmen og vælg "Batch" og "Add to search DB"
 

发表时间 Thu 15 Oct 15 @ 8:16 pm
fedt at se der er så mange fra dk herinde :) jeg selv holder mig lidt ude fra Vdj , men i er velkomne til at kigge forbi her www.facebook.com/THEWIZARDDK2
 

发表时间 Tue 20 Oct 15 @ 9:01 am
ja her er der en til som bruger vdj har gjor dette i snart 4-5 år så man må da sige at jeg er ved at så småt finde ud af det hele hehe
er dj og har väret det i ca 18 år så det er da blevet til en del mnixing hehe
 

发表时间 Mon 06 Feb 17 @ 4:59 pm
Hey folkens, her er endnu en dansker i jeres forum :) Jeg er forholdsvis ny med Virtual DJ og får nok brug for gode råd hen ad vejen. Vi snakkes ved! :)
 

发表时间 Tue 06 Jun 17 @ 1:50 am
Hej igen. jeg kan se nogle af jer spørger om hvor man kan dele sine mix. dette kan i evt gøre ved at oprette jer på www.mixcloud.com eller på www.soundcloud.com . disse to er de mest brugte af prof djs worldwide. jeg bruger selv mixcloud og i kan finde mine mix lige her www.mixcloud.com/thewizarddk1/uploads (jeg spiller electronisk,mest trance/goa/psytrance/techno/tech House) . jeg vil meget gerne høre hvad i kan og finder jeg at i er i elektronisk musik og kan lave et 60min mix uden de helt store fejl, kan det tænkes at jeg kan tage jer med på mit radio show pt i rusland. men der kræves altså lidt baggrunds arb fra jer også. når man spiller på radio, er det foreks vigtigt at have en fuld tracklist på sine mix. dette gøres bedst med et alm text dokument (notesblok) og altså ikke de tracklists man kan hive ud af VDJ. (det vil bare være en megalang kode af tal og numre). så hvis i synes i er klar til at tage et skridt ud i verden. så er jeg djén der gerne vil hjælpe nye (og gamle) med at blive hørt på et af mine shows. (disse bliver lyttet til fra alle dele af verden). men det kræver altså at i også selv viser lidt ved eksempelvis at lave en fuldbyrdet tracklist. og at i kan smide et link til et mix så jeg kan høre hvilken level i ligger på. jeg har selv over 30års erfaring og er en af danmarks bedste indenfor elektronisk genrene. da jeg ikke er så tit her, vil jeg anbefale at man evt kontakter mig på face www.facebook.com/thewizarddk2 (min official). eller på twitter www.twitter.com/thewizarddk . det skal lige nævnes at den går ikke med mig at springe over hvor gærdet er lavest. og derfor går jeg også ud fra at der i evt mixes ikke findes ulovlige downloads m.m.

i gennemsnit tager det omkring 4 år for at opnå en profesional status indenfor djing. men i visse tilfælde kan nogle være hurtigere til at lære. (så har i lidt et mål at gå efter). men virkelige dygtige djs, kan tage omkring 7 år at nå dertil. for nogle tager det længere tid og for andre kortere. som med alt andet i livet.
og husk. øvelse gør mester. og fejl , ja det sker for alle. selv armin van buuren og dem laver fejl. så vær ikke nervøs hvis du skulle komme til det. og det er heller ikke det jeg lytter efter som udgangspunkt på eventuelle mix i vil have mig til at lytte på. vær opmærksom på at jeg kan finde på at komme med kritik som man ikke selv har lyst til at høre. men hvis man alligevel retter ind.så har mange fundet ud af at meget af det jeg siger rent faktisk også virker.
jeg selv har spillet for mange store navne. for at nævne en enkelt i alle burde kende, SASH , i ved ham med equador,stay, osv. så det er den liga jeg selv ligger i. men jeg vil gerne støtte op om nye djs, så hvis i har noget i mener der kan trække publikum og med nogle fantastiske ideer. så er i velkomne til at smide mig en pm på enten face eller twitter. så på med mixer tøjet og gå krig :) og husk. at man ikke skal være bange for at trykke like på andres ting, fordi man så selv med tiden får lidt den anden vej med likes også. bare et lille hint. går man og gemmer sig, kommer man heller ikke så langt. som i kan se på min mixcloud har jeg et par følgere. men det er ikke normalt at få så mange på de 3 år jeg har brugt på mixcloud. så det er ikke det i skal satse på til at starte med. men det er en god ide at vise at man er tilstede på stort set alle sociale netværk . give a little ,take a little. mht likes og sådan. så håber det kan inspirere nogle og hjælpe nogle lidt på vej med min lille peptalk her :) det kan lade sig gøre hvis man vil ! mvh THE WIZARD DK
 

发表时间 Fri 09 Jun 17 @ 6:41 am
Hm...skrev et kæmpe langt indlæg. men tog det ikke. måske det var for langt ?

nå anyway. jeg så nogle spørge om hvor man kan dele mix?
dette kan man evt på www.mixcloud.com eller på www.mixcrate.com eller på www.soundcloud.com som nok er de mest brugte af djs.
jeg selv er på mixcloud her : www.mixcloud.com/thewizarddk1/uploads (skal nok lige sige at jeg er mest fulgte trance dj fra dk derpå,så det er altså ikke helt normalt at have så mange følgere som jeg selv har). bare lige så i ikke sætter næsen for højt op og bliver skuffede. i gennemsnit ligger danske djs på en 100-600 følgere derpå. men jeg har altså også lidt over 30års erfaring. hvis i vil i yderligere kontakt med mig anbefaler jeg at gøre dette via facebook på min official da jeg faktisk ret sjældent er herpå. den er her : www.facebook.com/thewizarddk2 :. selv spiller jeg på radio i rusland. og mener du at du kan lave et 60min mix med fuld tracklist i text doc (notesblok) ,så er jeg også villig til at hjælpe nye djs med at blive hørt på mit show.men det kræver altså lidt den anden vej også,og at man behersker basis beatmixing og kan lave et godt flow. eventuelle fejl kigger jeg ikke så meget på. ellers håber jeg at jeg måske har inspireret nogle til at gå videre med jeres dj spilleri. og måske ses vi en dag bag en pult. hvem ved :) ha det pænt ! mvh THE WIZARD DK
 

发表时间 Fri 09 Jun 17 @ 6:55 am
ok skrevet to lange indlæg nu. ingen af dem blev postet... nu har jeg altså ikke tid til at lave det om igen. man kan bruge mixcloud.com mixcrate.com eller soundcloud.com til at uploade og dele sine mix !
her er mine mix,hvis i skulle få lyst til at kigge forbi :
www.mixcloud.com/thewizarddk1/uploads
kontakt : www.facebook.com/thewizarddk2
 

发表时间 Fri 09 Jun 17 @ 6:58 am
THEWIZARDDK wrote :
ok skrevet to lange indlæg nu. ingen af dem blev postet... nu har jeg altså ikke tid til at lave det om igen. man kan bruge mixcloud.com mixcrate.com eller soundcloud.com til at uploade og dele sine mix !
her er mine mix,hvis i skulle få lyst til at kigge forbi :
www.mixcloud.com/thewizarddk1/uploads
kontakt : www.facebook.com/thewizarddk2


De er faktisk begge to posted lige over dette indlæg :)
 

发表时间 Mon 12 Jun 17 @ 11:56 am
der gik tydeligvis et eller andet helt galt her :D
 

发表时间 Fri 16 Jun 17 @ 6:15 am
Endnu en dansker her - og total nybegynder i VDJ :)

Når jeg laver en playlist og sætter den til at afspille automatisk, så cutter den musikken i både start og slut.
Nogen der kan fortælle mig, hvordan jeg får det hele med af samtlige numre?

 

发表时间 Wed 05 Jul 17 @ 1:02 pm
randizacho wrote :
Endnu en dansker her - og total nybegynder i VDJ :)

Når jeg laver en playlist og sætter den til at afspille automatisk, så cutter den musikken i både start og slut.
Nogen der kan fortælle mig, hvordan jeg får det hele med af samtlige numre?


Velkommen
Ja, der er flere settings der styrer hvordan den skal mixe i automix mode
Du kommer til dem ved at klikke på den lille cirkel (se billede nedenfor)
Jeg bruger normalt "Fade (remove silence)" men du kan også vælge "None (back to back)". Så mixer den slet ikke men spiller bare sangene efter hinanden

Ved flere af typerne hvor den fader og mixer prøver den også at tilrette tempi så den kan beatmixe hvis den kan
Hvis du gerne vil undgå at den retter i tempi for at prøve at beatmixe, kan du ændre "autoMixBeatMatchOnFade" til "No" i de gennerelle settings
 

发表时间 Wed 05 Jul 17 @ 9:46 pm
Perfekt!
Tusind tak for hjælpen :)
 

发表时间 Thu 06 Jul 17 @ 4:29 am
Hey, Fedt at se at jeg ikke er den eneste dansker der bruger VirtualDJ efter alle mine fellow DJ mates Bruger de andre diverse programmer der eksistere på markedet! ;)
 

发表时间 Fri 07 Jul 17 @ 1:16 pm


(陈旧帖子或论坛版块会自动关闭)