快速登录:  

Forum: Dutch Forum

话题: VDJ klinkt vals icm Nexus2 - Page: 3
RiessiePRO InfinityMember since 2009
Volgens mij geef ik aan dat ik het getest heb ;-)

Op de Nexus 2 blijft het vals. De Nexus 1 aansluiten en het werkt direct naar behoren.
 

发表时间 Sat 14 May 22 @ 3:23 pm
AdionPRO InfinityCTOMember since 2006
Dus elk van deze punten heb je getest en geen enkel punt maakte een verschil?
Adion wrote :
Een aantal dingen om te testen:
-Probeer met slechts 1 CDJ aangesloten of het probleem nog steeds voorkomt
-Selecteer in de opties bij Mapping elke CDJ, zoek JOGWHEEL in de lijst, en vervang de standaard mapping van 'speedwheel' naar 'nothing'
De jog wheels zullen dan uiteraard niet werken, maar dit om te testen of deze misschien vreemde informatie naar de computer sturen. (uiteraard kan je na de test weer 'factory default' als mapper kiezen)
-Probeer bij audio setup niet de cdj te gebruiken maar de interne geluidskaart
Neem misschien ook een screenshot van de audio setup op het moment dat het probleem zich voor doet.
-Probeer bij audio setup of het verschil maakt om de Pioneer ASIO driver te gebruiken, of de WASAPI driver


 

发表时间 Sat 14 May 22 @ 3:37 pm
stevoqxPRO InfinityMember since 2011
Ik heb net een opname gemaakt van een nummer en daarbij mijn scherm gefilmd. Bij het terug weergeven van de opgenomen track klinkt die een volle toon hoger. Dat heb ik niet eerder ervaren. Ik heb ook een sinus toon opgenomenn en daar scheelt heel wat mee. Let dus wel dat beide opnames 1 toon hoger gepitcht klinken dan ze werden opgenomen. Maar euh hoe kan ik die nu doorsturen?
 

发表时间 Tue 24 May 22 @ 3:10 pm
AdionPRO InfinityCTOMember since 2006
Als je One Drive/Dropbox of iets dergelijks gebruikt kan je de bestanden daar plaatsen en dan een link doorsturen
 

发表时间 Tue 24 May 22 @ 5:35 pm
stevoqxPRO InfinityMember since 2011
Vandaag ging ik alles eens oploaden naar "Drive" maar nu werkt alles. Enkel de waveform gaat nog wat in schokjes. Ik probeerde met de "WASAPI" en ook met de normale Denon Asio driver. Hier krijg ik de indruk dat de Wasapi minder luid gaat. Echter niet problematisch. Trouwens in oktober vorig jaar melde ik de problematiek al eens. Vreemd.
 

发表时间 Sun 29 May 22 @ 1:45 pm
ligt het aan de ASIO Driver??
 

发表时间 Tue 30 Aug 22 @ 5:14 pm
RiessiePRO InfinityMember since 2009
Ik gebruik de ASIO driver van Pioneer. Wie gebruikt er een andere?
 

发表时间 Fri 02 Sep 22 @ 7:05 am