快速登录:  

Forum: Dutch Forum

话题: virtual dj externe mixer
Hallo, ik gebruik virtual dj hier om thuis muziek te spelen.
Hoe komt het als ik een externe mixer aansluit deze maar 10 minuten kan gebruiken?
Het is een hercules die samen werkt met vd.
Kan iemand mij helpen ?
Wat kan ik doen om deze continue te kunnen gebruiken
 

发表时间 Sun 06 Jan 19 @ 10:28 am
AdionPRO InfinityCTOMember since 2006
Wat gebeurd er precies na 10 minuten?
Normaal hoor je een pop-up te krijgen die exact uitlegt dat je een licentie nodig hebt, en welke licenties er beschikbaar zijn.
 

发表时间 Sun 06 Jan 19 @ 10:30 am
Hallo , idd deze zie ik dan dat je idd licentie moet aanschaffen?
Bestaatn er nog andere manieren om wel een externe mixer te gebruiken met vd?
Eigenlijk zou ik mijn mengpaneel continu willen kunnen gebruiken , is makkelijker
 

发表时间 Sun 06 Jan 19 @ 10:33 am
AdionPRO InfinityCTOMember since 2006
 

发表时间 Sun 06 Jan 19 @ 10:40 am
Bestaan er nog andere dj programma's waar je wel continu een externe mixer kan gebruiken?
 

发表时间 Sun 06 Jan 19 @ 10:45 am
stevoqxPRO InfinityMember since 2011
Neen, dat ga je zeker niet vinden op het Virtual DJ forum. Lijkt me ook logisch... Elk programma, of het nu Virtual Dj of iets anders is, wordt door mensen gemaakt. Al die mensen moeten ook betaald worden. Als je tevreden bent met een programma, dan is het fair dat je daarvoor betaald, vind je niet? Zo zorg je er mee voor dat er steeds nieuwe programma's gemaakt worden en dat er een continuïteit is in je favoriete programma. Kijk maar wat er met muziek is gebeurd de laatste 10 jaar. Artiesten verkopen niet zoals vroeger, het aanbod is flink verminderd. Je koopt toch waar je naar luistert (neem ik aan). Voor niets gaat de zon op.
 

发表时间 Mon 07 Jan 19 @ 8:34 am
goede dag ik heb een abonnement virtual dj pro sinds vandaag ik wil mijn laptop muziek mixer hiervoor gebruiken dus zonder controller hij geeft aan van mijn account dat ik een licentie heb als ik naar online gaat geeft die aan dat ik geen abonnement heb ik ben een meneer met een verstandelijke beperking ik draai disco voor mijn doelgroep wat doe ik verkeerd kunt u dat mijn vertellen u kan evt een mail sturen met u nummer dan kan ik u bellen
 

发表时间 Thu 17 Jan 19 @ 10:16 am
Beste Riny,

vraag al per PM beantwoord.
 

发表时间 Mon 04 Feb 19 @ 5:21 am
jgeHome userMember since 2019
Hi daar,

Ik heb net een Numark partymix gekregen. Spijtig genoeg staat er Serato DJLite op de doos. Als ik mijn partymix register kan ik virtual dj niet aanduiden omwille van de serial number van het toestel.
Ik zou graag een home license gebruiken maar ben bang dat de partymix niet met virtual dj bruikbaar zal zijn. Kan ik het toestel registreren en dan toch overschakelen op de software van virtual dj. Ik heb reeds de gratis versie en wil er zeker zijn dat mijn data niet verloren gaat als ik overschakel op andere software.

Mvg Geoffrey
 

发表时间 Mon 04 Mar 19 @ 8:31 pm
AdionPRO InfinityCTOMember since 2006
Je kan een home plus licentie aanschaffen, daarmee kan je de partymix in virtualdj gebruiken
 

发表时间 Tue 05 Mar 19 @ 1:59 am
ik heb een numark party mix controller
Deze werkt slechts gedeeltelijk
Is het dan zo als ik een licentie aankoop van 49 euro , de home plus edition dan altijd mijn controller kan blijven gebruiken met alle effecten ?
Iemand antwoordt hierop?

 

发表时间 Sat 04 Jul 20 @ 3:02 pm
Hallo,

Als ik een vdj home licentie plus aanschaf kan je dan continue gebruik maken van een controller ?
Is dit een eenmalige aankoop?
En werken alle functies dan ?
 

发表时间 Mon 06 Jul 20 @ 7:06 am
AdionPRO InfinityCTOMember since 2006
De home licentie is inderdaad een eenmalige aanschaf.
De belangrijkste beperkingen ten opzichte van de pro versie zijn dat het slechts met 1 type controller werkt, dus bij aanschaf van een nieuwe controller heb je een nieuwe licentie nodig, en dat de licentie enkel geldig is voor thuisgebruik, dus niet professioneel.
 

发表时间 Mon 06 Jul 20 @ 7:53 am
@ Adion ,

Is deze dan ook offline te gebruiken , maw , moet je dan ingelogd zijn of niet om je muziek af te spelen
 

发表时间 Mon 06 Jul 20 @ 8:05 am
AdionPRO InfinityCTOMember since 2006
Je moet online zijn om in te loggen maar daarna kan je het op die computer ook offline gebruiken
 

发表时间 Mon 06 Jul 20 @ 9:28 am
Als ik een controller voor de eerste maal aansluit op vdj kan je deze 30 dagen gebruiken !
Mag je dan met deze ook draaien in die 30 dagen of moet je een licentie aanschaffen ?
 

发表时间 Thu 16 Sep 21 @ 2:56 pm
Hallo, een vraagje , als je een nieuwe controller aansluit kan je deze dertig dagen gratis testen .
Mag je dan ook draaien met deze testversie bv op een feestje of moet je dan bv al een maandelijks abonnement aanschaffen
 

发表时间 Fri 17 Sep 21 @ 4:53 am
AdionPRO InfinityCTOMember since 2006
Voor professioneel gebruik (feestje waar je betaald word) heb je de pro versie (unlimited of abonnement) nodig.
 

发表时间 Fri 17 Sep 21 @ 5:05 am
Als ik een controller Home licensie aanschaf (Hercules of Numark) kan ik dan de controller nadien op eender welke computer gebruiken? Is de licensie gekoppeld aan de controller of aan de PC waarop de software oorspronkelijk werd geinstalleerd ?
 

发表时间 Thu 30 Sep 21 @ 12:34 pm
AdionPRO InfinityCTOMember since 2006
De licentie is gekoppeld aan je account. Je kan dus op een andere computer inloggen en de controller daar gebruiken.
 

发表时间 Thu 30 Sep 21 @ 1:15 pm