快速登录:  

Forum: Dutch Forum

话题: Alle HERCULES problemen hier - Page: 11

由于该帖子的部分内容已年深日久,可能包含陈旧过时或描述错误的信息。

dydayPRO InfinityMember since 2008
een zeer vervelend probleem,

ik bezit al 3 jaar de hercules dj console RMX ,

als ik een liedje aan het spelen ben op het deck B (dus rechterkant) en ik laad een liedje in op het deck A ,
en ik duw een paar keren op de stop en play toets (soms moet er meerdere keren geduwd worden eer er een probleem zich voordoet) gaat automatisch het effect nr 3 in werking op het deck B (soms ook op A) of stopt zelfs de muziek op deck B (niet altijd).
met een ander pc is het probleem nog steeds niet opgelost ,kabel al veranderd helpt ook niet .
wat mij ook opvalt is als je een liedje inlaad en je duwd op de play toets en daarna opnieuw op de play of pause toets(is dezelfde toets) en je draai aan het jogwiel voor een juist cuepoint te zetten doet hij dat niet maar begint hij te bladeren in de playlist .

iemand een oplossing aub
of is mijn mengpaneel naar de vaantjes ???
 

发表时间 Sun 13 Nov 11 @ 1:07 pm
je zou eens kunnen kijken met een midi test programma welke midi signalen er worden verstuurd bij het indrukken van een knop.
dit zou maar een bepaalde code moeten zijn, als dit er meerdere tegelijk zijn zou het kunnen zijn dat de rmx zijn beste tijd heeft gehad.
 

发表时间 Sun 13 Nov 11 @ 5:36 pm
dydayPRO InfinityMember since 2008
en hoe doe ik deze test ?
 

发表时间 Mon 14 Nov 11 @ 12:41 pm
dydayPRO InfinityMember since 2008
even nog aan toe voegen

de dj console is enkel maar gebruik voor hobby dus maximaal 1 keer per week gebruikt
alle laatste softwear en driver zijn gedownload

dank bij voorbaat ik hoop dat er iemand een oplossing heeft
 

发表时间 Mon 14 Nov 11 @ 2:51 pm
even google ( of martin moet weten hoe het heet, ik vergeet dat steeds)
gewoon opstarten en op een knop drukken, in je scherm krijg je dan de midi code,
dat is alles
 

发表时间 Tue 15 Nov 11 @ 3:16 am
Niet meer... Ik zocht hier binnen het forum op een link die jij had geplaatst maar ik weet ondertussen niet meer welke zoekterm ik gebruikte..
 

发表时间 Tue 15 Nov 11 @ 9:31 am
ik ga nog ff zoeken
 

发表时间 Tue 15 Nov 11 @ 9:56 am
 

发表时间 Tue 15 Nov 11 @ 10:02 am
dydayPRO InfinityMember since 2008
programma geprobeerd maar ik word er niet veel wijzer van .
ik heb het toestel al aan 3 pc gehangen zonder resultaat .
ik heb contact gehad met hercules en daar zeiden ze dar het toestel waarschijnlijk defect is , en ze hebben geen hersteldienst dus toestel de vuilbak in en een nieuw kopen "daar komt het toch op neer"

 

发表时间 Tue 15 Nov 11 @ 2:52 pm
Jammer van die controller. Het ontbreken van een herstelservice bevestigt wel weer een beetje het "wegwerpimago" van Hercules.
 

发表时间 Tue 15 Nov 11 @ 3:06 pm
inderdaad zonde vande controller, maar nu weet je in ieder geval dat hij echt stuk is en niet een software probleem.
succes met het uitzoeken van een nieuwe
 

发表时间 Wed 16 Nov 11 @ 3:18 am
Hallo iedereen,
Ik heb zo net een MK4 gekocht.
Ik had gedacht hier 2 computers aan te sluiten maar dat lukt mij voorlopig niet.
Ik zou dit graag via de input doen, maar moet ik dit dan ergens instellen?
Kan ik dan op allebei de computers de virtuel dj installeren?
Dit om gaan extra geluidkaart te moeten kopen, vind dit persoonlijk ook wel handig.

Alvast bedankt,
Sam
 

发表时间 Thu 17 Nov 11 @ 3:09 am
Waarom stel je je vraag hier nu nog een keer? Er is al geantwoord op je andere post en daar heb je zelfs al op gereageerd. 1x is genoeg.
 

发表时间 Thu 17 Nov 11 @ 5:07 am
dydayPRO InfinityMember since 2008
hallo allemaal

ik heb veel goesting voor de pioneer djj-t1 te kopen met traktor softwear
de hercules heeft zich begeven ondanks toch een geslaagde midi monitor kontrole ,ik heb hercules nog gebeld gehad en nu zeiden ze dat het waarschijnlijk toch niet gaat liggen aan de hardware . maarja dit geloof ik niet
dus ik zoek een nieuwe controller en het word mischien ook nieuwe softwear ,nogthans heb ik geld uitgegeven voor de pro versie hier ,en ik heb er altijd weinig problemen gehad mee ,omdat het een gemakkelijke softwear was
ik hou u op de hoogte wat het gaat worden ( binnen de maand beslis ik)
 

发表时间 Sun 20 Nov 11 @ 12:56 pm
Hallo iedereen ik heb een dom probleem met mijn Dj Control MP3 e2 heb de Cd dus drivers en al nog wel maar ben de envelop waar de serial number opstond kwijt. Waar kan ik nu een serial number vinden. Het is dringend AUB



groet


Dj H.L
 

发表时间 Tue 22 Nov 11 @ 7:47 am
>>KLIK<<
Als je nu een nieuw nummer hebt, registreer je hier dan. Dan kun je het ook niet meer kwijtraken.
 

发表时间 Tue 22 Nov 11 @ 8:51 am
hoi ik ben danny en gebruik nu een poos de hercules rmx met veel plezier ook samen met andere programas onder andere ableton en traktor pro 2.
ik had het zo aangelsoten ik had in asio4all v2, 2 opties om te kiezen de realtek geluidkaart van de laptop zelf en de hercules rmx
als ik bv op ableton zat dan had ik in asio4all de rmx aangevinkt en dan kwam het geluid via de usb naar de rmx en via de rca output naar mijn stereo toren
maar nu als ik de rmx aanvink in asio4all dan geeft ie geen geluid meer door, ableton slaat dan vast of produceerd zeer haperend geluid hetzelvde gebeurddan ook met traktor en vdj.
als ik dan realtek aanvink in asio4all dan speelt het geluid van die programmas gewoon normaal over de speakers van de laptop zonder haperingen
maar het gekke is dat geluid van bv itunes of de webbroser gaat gewoon over de rmx zonder problemen aleen de programmas waar je de rmx echt hard mee nodig heb om geluid door te sturen naar mijn stereo toren daarbij werkt ie niet meer

ik heb geen idee meer wat ik kan doen het heeft altijd perfect gespeeld met alle programas ik heb de drivers geupdate asio4all geupdate instaleren deinstaleeren ik weet het niet meer
graag als iemand mij kan helpen zou geweldig zijn ik ben echt ten einde raad

 

发表时间 Tue 22 Nov 11 @ 2:35 pm
Danny, controleer en/of speel eens met de buffergrootte in ASIO4ALL. Het lijkt erop dat die te klein staat. Dat gaat wel ten koste van de latency (de vertraging) maar alleen scratchers hebben daar last van.
 

发表时间 Sat 26 Nov 11 @ 6:13 pm
heb het gelukig gevonden na veel zoekwerk het was een conflict tussen de drivers van realtek en de hercules en de asio4all opgelost door op volgorde de drivers te instaleren eerst de hercules drivers geinstaleerd dan restart dan de realtek drivers configureeren voor rmx als default daarna de asio4all geinstaleerd (zonder dat de rmx aangesloten was) na restart rmx aansluiten en alles werkt perfect wooohooo!!!
nog bedankt voor de hulp
 

发表时间 Mon 28 Nov 11 @ 5:25 am
InfuryHome userMember since 2011
Hallo allemaal,

Ik heb onlangs een Hercules DJ controller Mp3 Es aangeschaft,

Deze had ik geinstalleerd volgens het boekje:
*Drivers geinstalleerd
*toen de installatie vroeg om het systeem aan te sluiten heb ik dat gedaan
*De installatie voltooide met success
*Daarna de VDJ DJC geinstalleerd

Alles ging helemaal goed.

TOT

Als ik VDJ opstart: Geeft hij aan dat de Controller niet is verbonden.
Dit geeft het icoontje onderin ook aan.

En als ik naar mijn hardware apparaten kijk heeft hij het volgende aan:
DJ Control MP3 e2 MIDI: Werkt
DJ Control MP3 e2 Bulk: Werkt niet.

Iemand een idee? O.o
 

发表时间 Wed 30 Nov 11 @ 9:54 am
85%