快速登录:  

Forum: Dutch Forum

话题: install/uninstall DJ Console probleem

由于该帖子已年深日久,可能包含陈旧过时或描述错误的信息。

DjTocHome userMember since 2004
Hallo,

Een vriend van mij probeert de DJ Console te installeren op een draagbare PC (indien nodig kan ik de technische informatie doorsturen) en dit gebeurt er :
1) installatie van de drivers
2) boodschap om de console aan te sluiten (blijft een tijdje)
3) console wordt aangesloten ... alle lichten gaan aan ... boodschap om de console aan te sluiten blijft op het scherm
4) Windows XP detecteert de console en begint met de installatie (automatische installatie)
5) De DJConsole is geinstalleerd met een "?" ernaast (driver probleem)
6) Download van de laatste driver op de site van Hercules
7) uninstall : boodschap bent u zeker ..... JA ..... uninstall .... reboot : alles is er altijd. Dit is 4 keren achter elkaar gedaan zonder success
8) Windows XP system restore gedaan om van de installatie af te geraken
9) De nieuwe drivers geinstalleerd maar dit heeft hetzelfde effect gehad (terug naar punt 1) :(

Heeft iemand gelijkaardige problemen gehad of heeft een idee wat ik zou kunnen proberen ?

Bedankt.
 

发表时间 Sat 25 Dec 04 @ 5:26 am
loubeHome userMember since 2004
Ja ik heb ooit wel eens hetzelfde probleem gehad.
Dacht dat ik gewoon alles eraf heb gesmeten (dj console) en dan gewoon direct de drivers van de site gedownload en geinstalleerd heb, zonder eerst de drivers van die cd te installeren..
Tis wel zo dat toen ik drivers van de cd installeerde toen ik de console net gekocht had, had ik niets van problemen. Vorige week heb ik dan eens mijn pc geformatteerd, probeerde de drivers opnieuw te installeren en er verscheen dat de drivers niet compatibel waren met windows xp.. heb ze toch geinstalleerd en alles werkt, maar vond het toch maar raar.
 

发表时间 Sat 25 Dec 04 @ 6:19 am
Als tijdens het installeren van de console wordt gevraagd om deze aan te sluiten, dit niet te doen. Eerst de pc opnieuw opstarten. Wachten tot het systeem helemaal opgestart is, dan pas de console aansluiten.
Groet Ewout
 

发表时间 Thu 30 Dec 04 @ 11:49 am


(陈旧帖子或论坛版块会自动关闭)