快速登录:  

Forum: Dutch Forum

话题: dj control mp3 en vdj pro werken niet samen.

由于该帖子已年深日久,可能包含陈旧过时或描述错误的信息。

jetseHome userMember since 2006
ik was laatst bij een vriend van mij en die heeft virtualdj pro.
ik had mijn dj control mp3 mee en ik had ale driver geinstaleerd.
maar elke keer als ik hem opstart zegt hij "the controller has not been detectd. please plug in the controller and start virtualdj again" terwijl hij gewoon is aangesloten. en als ik het bij google intype vind hij ook niks.
weet iemand hier raad mee. want als dit gebeurd koop ik de pro versie niet.

bij voorbaad dank jetse
 

发表时间 Sun 30 Apr 06 @ 11:59 am
Hetzelfde probleem heb ik dus ook, heb hier een pro versie van een maat liggen maar de controller krijg ik er met geen mogelijkheid mee gekoppeld
 

发表时间 Sun 30 Apr 06 @ 1:12 pm
Mart,
ten eerste is het niet toegestaan een versie van iemand anders te gebruiken. Hierdoor kan je account gelocked worden door het VDJ team. Dit betekend geen discussie board meer, geen skins en effecten downloaden en geen toegang meer tot dit forum,
Zoals in het forum staat dat hackers en crackers niet geholpen worden zal ik dus ook niet helpen.
Ewout

ps, als dit nog even zo doorgaat, zal het Nederlandse forum voorgoed dichtgaan. Het is reeds een tijd afgesloten geweest, omdat er alleen maar crackers en hackers aan het posten waren...
 

发表时间 Sun 30 Apr 06 @ 5:02 pm
het werkt niet tesamen omdat je een illegale versie hebt, anders lukt het wel perfect!
 

发表时间 Mon 01 May 06 @ 11:35 am
jetseHome userMember since 2006
oke, bedankt weet ik ook dat hij een iliigale versie heeft want hij zij dat hij de oficieele had.
niet dus. maar bedankt voor jullie help en ik zal zeggen dat hij dus is opgelicht door zijn maten.

groetjes jetse
 

发表时间 Mon 01 May 06 @ 4:22 pm


(陈旧帖子或论坛版块会自动关闭)