快速登录:  

Forum: Dutch Forum

话题: virtual dj en behringer bcd2000 ?

由于该帖子已年深日久,可能包含陈旧过时或描述错误的信息。

Zijn er mensen die ervaring hebben met Virtual dj icm de Behringer bcd2000 controller ?
Voor mij zou dit nl de ideale combinatie zijn omdat de Hercules mij nogal beperkt lijkt in het aantal (instelbare) mogelijkheden en functies. Ik zou nl heel graag de eq crossfaders op mijn controller willen gebruiken (draaiknopje is ook ok natuurlijk), en voor zover ik weet kan dat niet met de Hercules.
 

发表时间 Sun 30 Apr 06 @ 8:22 am
De bcd2000 wordt nog niet vanuit VDJ onersteund. Je kunt de ze console wel via midi VDJ laten besturen, ik heb alleen begrepen dat er wat probblemen zijn met de midi driver icm vdj. Het zou best kunnen zijn dat vdj in de komende versies wel ondersteuning gaat bieden voor de Behringer controller, maar dit is nog niet door het VDJ team uitgesproken. Even afwachten dus.
Ewout

ps, ik vind de aangekondigde Numark controllers een stuk interessanter, maar deze zitten wel in een andere prijsklasse dan de Behringer.
 

发表时间 Sun 30 Apr 06 @ 4:53 pm
Ja die numark controllers zien er zalig uit. Maar eigenlijk is er toch weinig verschil met hercules, behringer en numark. De controllers zien er bijna hetzelfde uit, alleen heeft de ene meer knopjes dan de andere of coolere letjes. Maar virtualdj gaat daardoor niet veranderen. De opties blijven hetzelfde van virtualdj en met mijn hercules kan ik virtual dj zeer goed besturen. Heb nog altijd geen problemen met de knopjes. Ze werken nog allemaal zeer goed. En als ik nu draai met die behringer, of met mijn cd spelers die ik aansluit aan die maya dinges dat maakt toch allemaal nix uit. De ene controller heeft misschien een betere feeling maar daardoor gaan mijn mixen niet veranderen, hé. Das mijn mening hé.
 

发表时间 Sun 30 Apr 06 @ 7:40 pm
Zien er bijna hetzelfde uit? Ik weet niet waar jij op doelt, maar ik heb het bijvoorbeeld over de iCDX van Numark.
Dit is een table top voor 1 player in VDJ (net zoals de xp10 controller), je hebt er dus 2 voor nodig. De Hercules is een enkele controller voor 2 players in vdj, je hebt er dus maar 1 nodig. Daarnaast heeft de Herules mixer buttons en de Numark niet. De Numark kan cds, cds met mp3 en dvds met mp3 afspelen, als een stand alone speler. Daarnaast kan je op de Numark een harde schijf aansluiten en mp3's direct van deze arde schijjf afspelen zonder pc.
De Numark is dus een heel ander apparaat als de Hercules dj console, of de Behringer console.
Ewout
 

发表时间 Sun 30 Apr 06 @ 7:54 pm
Heb je misschien gelijk in, maar je bestuurd virtualdj nog altijd hetzelfde. Virtualdj wordt echt ni beter door die numark controller. En ewout, die xp10 waar kan ik die kopen?
 

发表时间 Sun 30 Apr 06 @ 8:04 pm
Het klopt dat VDJ er niet beter van wordt, maar bijvoorbeeld de jog wheels op de Numark zijn veel groter dan de Hercules. Daarnaast zijn deze touch sensitive, waardoor de controle en het beruikersgemak een stuk beter is. De Numark controllers meer knoppen, waardoor je je keyboard en muis minder nodig hebt. Ook hebben de Numark players een display.
De xp10 controllers kan je kopen via de fabrikant (www.eks.fi) of via Thomann (www.thomann.com)
Ewout
 

发表时间 Sun 30 Apr 06 @ 8:42 pm


(陈旧帖子或论坛版块会自动关闭)