快速登录:  

Forum: Dutch Forum

话题: Six Flags Belgium Zoekt DJ's

由于该帖子已年深日久,可能包含陈旧过时或描述错误的信息。

Rechtstreeks uit de krant:
Six Flags Belgium staat in de maand mei in teken van adrelanine en ritmische muziek. In de Rollercoaster Month dompelen amateur DJ's de wachtrijen onder in stomende beats. Dit doen ze tijdens de weekends en op feestdagen.
Een professionele jury zal uitmaken wie de beste platenruiter is.
Prijzenpot:
- 1 uur draaien op City Parade
- 1 meter vinyl platen

Geïntresseerden kunnen een e-mail sturen naar
dj@IndependentPromotions.be
met de vermelding van hun muziekstijl, leeftijd, ervaring en contactgegevens.

Snel zijn!

GnoedeL
 

发表时间 Sun 25 Apr 04 @ 8:13 pm
mag je ook met PC DJen?
 

发表时间 Wed 28 Apr 04 @ 5:31 pm
Ze hebben geen restricties gesteld maar vergeet niet dat de wedstrijd begint vanaf 1 mei ...
 

发表时间 Thu 29 Apr 04 @ 11:44 am
 

发表时间 Fri 30 Apr 04 @ 6:51 pm
Als we jou in actie gaan zien post dan ff hiero , wie weet heb je nog fans ;-)

 

发表时间 Tue 04 May 04 @ 10:43 am
F**k, Ik mocht Donderdag komen draaien! Maar toen ik vertelde dat ik een PC mee ging nemen haakten ze meteen af!
Ongeloofelijk irritant!
De reden was dat alles opgesteld was voor het gebruik van vinyl platen en dat het omschakelen naar PC te moeilijk en teveel tijd zou innemen.

GnoedeL
 

发表时间 Tue 18 May 04 @ 6:23 pm
Prietpraat! Een PC aansluiten kost je 30 seconden, gewoon de cinch insteken en het geluid regelen (kan je in je koptelefoon). Ook ik krijg enorm tegenwind van andere dj's en amateur dj's omdat ik het 'aandurf' om met MP3's te draaien in bepaalde discotheken. Niets van aantrekken en blijven doorgaan! Digital music IS the future.
Wat niet wegneemt dat ik altijd met vinyl ook zal blijven draaien ;-)
 

发表时间 Wed 19 May 04 @ 3:24 pm
Gnoedel,
mocht je ook niet met cds draaien? Zelfs Tiesto draaide met cds tijdens oa Dance Valley...
Ewout
 

发表时间 Fri 21 May 04 @ 8:49 pm
Ik heb dat nog voorgesteld maar die haakte volledig af.
 

发表时间 Fri 21 May 04 @ 10:00 pm
Die gaan dus niet erg met de tijd mee. Op alle grote events staan tegenwoordig naast de sl's ten minste 2 cd spelers (meestal Pioneer CDJ1000s)
Ewout
 

发表时间 Thu 03 Jun 04 @ 3:29 pm
ZezkeHome userMember since 2005
Tzelfde hier, als ik zeg dak ne (voorlopig home) dj ben, dan ist van wow chic. Als ze weten dat mee pc en MP3's is ist al heel wa minder.
 

发表时间 Wed 27 Apr 05 @ 7:42 pm


(陈旧帖子或论坛版块会自动关闭)