快速登录:  

Forum: Dutch Forum

话题: Uitzenden ?

由于该帖子已年深日久,可能包含陈旧过时或描述错误的信息。

maus75PRO InfinityMember since 2003
Nu heb ik de plugin en server van shoutcast gedownload en de plugin moest in de winamp directory worden gezet !!

Nu probeer ik in V-DJ dus te broadcasten , maar welke plugin moet ik selecteren (neem aan één die in de winamp dir staat)

Heeft iemand mischien een benaming van de plugin b.v. lame.dll ??
 

发表时间 Tue 09 Dec 03 @ 2:34 am
De shoutcast plugin staat inderdaad in de winamp directory, in de sub folder plugins.
De dll heet: dsp_sc.dll

hopelijk werkt dit, success en laat even weten of het werkt...
Groet Ewout
 

发表时间 Tue 09 Dec 03 @ 9:39 pm
maus75PRO InfinityMember since 2003
O.k. t werkt , zeer vriendelijk bedankt Ewout !

Groeten Maurice

P.S. echt kikken die console !!
 

发表时间 Thu 11 Dec 03 @ 2:02 am
bij mij werkt ie dus niet hoe kan dat ik heb alles wat ik moest downloadne gedownload...:S
M.v.g. Tommy
 

发表时间 Wed 23 Nov 05 @ 10:48 am
Voor volledige shoutcast/bradcast heb je een full version nodig, de demo doet dat niet
 

发表时间 Fri 25 Nov 05 @ 8:21 pm
Ik weet hoe de plugin werkt van shoutcast maar ik zit achter een sitecom router en achter een wanadoo livebox ik word er knetter %&&^*&(*&(&(*&(*&^%%$%$ van dat ik die porten van beide niet open weet te krijgen.... Je moet echt een firewall expert zijn om dit te doen. wie kan mij helpen??? ik heb echt al van alles geprobeerd..... please help.......
 

发表时间 Tue 29 Nov 05 @ 11:01 pm
sidneyve for security reasons your message won't appear until a moderator has reviewed it.
 

发表时间 Sat 03 Dec 05 @ 12:57 pm
ooh sorry mijn email is --@--.--

--
Moderated by Lady Cameron
Sorry sidneyve no email address is allowed from a demo user
 

发表时间 Sat 03 Dec 05 @ 12:57 pm
mijn adres is hetzelfde als mijn inlog naam hier...je weet toch sturen naar hot
 

发表时间 Sat 03 Dec 05 @ 12:58 pm
sidneyve,
mensen die een crack gebruiken worden niet geholpen. Heb je geen crack vul dan je serial number in je profile in.
Ewout
 

发表时间 Sat 03 Dec 05 @ 3:34 pm


(陈旧帖子或论坛版块会自动关闭)