快速登录:  

Forum: Dutch Forum

话题: Fout bij opstarten Reloop touch skin

由于该帖子已年深日久,可能包含陈旧过时或描述错误的信息。

ik heb een vraag over een melding die ik krijg wanneer ik virtualdj opstart met mijn reloop touch controler
op mijn laptop opent er een klein venster wanneer ik nu in de layout kies voor controller le skin krijg ik deze melding als er gewoon op oké wordt gedrukt dan opend zich pas het volledige scherm en werkt alles naar behoren
weet iemand een oplossing
 

发表时间 Thu 18 Jan 18 @ 4:11 pm
wilbergPRO InfinityMember since 2009
Heeft het misschien te maken met de resolutie van de skin ?
Is deze wel geschikt voor jouw versie van VDJ ?

Wat ook kan (heb ik zelf ook wel eens ervaren) is dat de grafische kaart van je laptop niet is ingesteld op de resolutie van de skin.....
 

发表时间 Sat 20 Jan 18 @ 4:58 pm
Wat gebeurt er als je in de eerste foto direct VDJ maximaliseert?
 

发表时间 Sat 20 Jan 18 @ 8:22 pm
Even mijn reactie op de post van Wilb
wilberg wrote :
Heeft het misschien te maken met de resolutie van de skin ?
Is deze wel geschikt voor jouw versie van VDJ ?

Wat ook kan (heb ik zelf ook wel eens ervaren) is dat de grafische kaart van je laptop niet is ingesteld op de resolutie van de skin.....


Wilberg
Ik had al Virtualdj voor een andere controller ik heb alles verwijderd en opnieuw geïnstalleerd zoals bij de reloop touch geleverde software wanneer ik deze volledig had geïnstalleerd kreeg ik alleen de volledige skin van de laptop in het toch screen van de reloop te zien.
ik heb toen alle overige grafische kaarten uitgezet in de laptop en enkel het stuurprogramma van de relooptouch gebruikt waarna ik bovenstaande instellingen kreeg
 

发表时间 Sun 21 Jan 18 @ 7:21 am
Martin FourS wrote :
Wat gebeurt er als je in de eerste foto direct VDJ maximaliseert?


Martin
wanneer ik direct virtualdj maximaliseer krijg ik een duplicaat van het laptopscherm in mijn controller te zien.
 

发表时间 Sun 21 Jan 18 @ 7:23 am
Weet iemand al een oplossing
 

发表时间 Tue 06 Feb 18 @ 8:29 am
Dit vergt altijd wat uitzoekwerk als die controller niet bij mij op de plank staat....
Volgens de handleiding zijn er extra stappen te nemen om de controller (en het scherm) met VDJ te laten samenwerken. Heb je die ook uitgevoerd?

Go to
http://www.virtualdj.com/reloop
and follow the instructions in order to download and activate VirtualDJ Pro for your TOUCH controller.
 

发表时间 Mon 26 Feb 18 @ 12:30 am
Martin
ik heb exact de handleiding gevolgd
 

发表时间 Tue 27 Feb 18 @ 5:44 pm
Martin FourS wrote :
Dit vergt altijd wat uitzoekwerk als die controller niet bij mij op de plank staat....
Volgens de handleiding zijn er extra stappen te nemen om de controller (en het scherm) met VDJ te laten samenwerken. Heb je die ook uitgevoerd?

Go to
http://www.virtualdj.com/reloop
and follow the instructions in order to download and activate VirtualDJ Pro for your TOUCH controller.


Martin
ik heb exact de handleiding gevolgd
 

发表时间 Tue 27 Feb 18 @ 5:45 pm


(陈旧帖子或论坛版块会自动关闭)