快速登录:  

Forum: Dutch Forum

话题: het gebruik van aux

由于该帖子已年深日久,可能包含陈旧过时或描述错误的信息。

DJ WESHome userMember since 2004
Kan iemand me helpen? Als ik mijn twee speakers op ingang 1-2 steek, mijn hooftelefoon op 3-4 en mijn boxen van mijn stereoinstalatie op de aux. Ik krijg dan alleen geluid uit mijn twee speakers van de computer maar nix uit die van de stereo. Moet ik mijn aux ergens aanzetten ofzo. want als ik mijn dj console mixer open dan staat aux aan dus. En als ik mijn stereo op lijningang 1-2 steek gaan die wel dus ligt het niet aan de aansluiting van de stereo. Ik hoop dat iemand me kan zeggen hoe ik die aux aan het werken krijg. greetz dj wes
 

发表时间 Tue 28 Dec 04 @ 7:47 am
uhmmm ... je moet je stereo aansluiten op 1-2 en je koptelefoon op 3-4.....
wat is dan het probleem ??

aux wordt in vdj op de console helemaal niet gebruikt.
 

发表时间 Tue 28 Dec 04 @ 9:27 am
loubeHome userMember since 2004
Met VDJ bijgeleverd bij uw console werkt de helft van die uitgangen niet naar behoren, mijn pc speakers zitten aangesloten op de master van die analog out (1-2), die 3.5mm ingang
mijn stereo zit aangesloten op de front (1-2), da rood en wit dus é

koptelefoon zit gewoon vooraan in de console, ik stel voor dat je dat ook zo doet, geeft niks van problemen voor de console versie van VDJ

 

发表时间 Tue 28 Dec 04 @ 9:56 am
DJ WESHome userMember since 2004
ok ik heb het nu zo aangesloten maar waar moet ik die nu in de stereo insteken. Ik kan niet direct een ingang vinden. Ik dacht toch dat dat op de aux moet he maar ik vind die dus niet. zijn der andere mogelijkheden om hem op de stereo aan te sluiten? greetz en bedankt
 

发表时间 Wed 29 Dec 04 @ 3:42 am
ooowww das heel andere vraag...

je moet de console insteken op de cd/aux ingang op je stereo....
maar aux kan ook een uitgang zijn !

controleer dus de handleiding.




 

发表时间 Thu 30 Dec 04 @ 6:34 am


(陈旧帖子或论坛版块会自动关闭)