快速登录:  

Forum: Dutch Forum

话题: dj console

由于该帖子已年深日久,可能包含陈旧过时或描述错误的信息。

DJ WESHome userMember since 2004
ik heb net mijn dj console gekocht maar nu heb ik een vraag. ik bezit over een 5.1 souround system maar nu wou ik dat aansluiten maar nu blijkt dat dat niet werkt terwijl ik gebruik maak van de dj console. Is daar geen mogelijkheid om toch via 5.1 te kunnen mixen. Is het ook normaal dat je de hele tijd het geluidje van de usb hoort (het geluid als je iets insteekt en uittrekt uit de usbpoort win xp) Zou iemand me kunnen helpen???

Greetz wesley
 

发表时间 Mon 27 Dec 04 @ 4:59 am
loubeHome userMember since 2004
Yo dj Wes,

had dezelfde vraag in begin dat ik die console kocht. Het is namelijk zo dat de versie van Virtual DJ niet de officiele versie is maar slechts een speciale DJ console-versie, met heel wat minder mogelijkheden dan VDJ2, die je kan kopen via deze site (+-99euro), ik denk dat die versie dat wel ondersteunt. Moet ze zelf ook nog kopen maar probleem is dat ik moet wachten op VISA-kaart, denk dat VDJ2 enkel zo te koop is(niet zeker)
 

发表时间 Mon 27 Dec 04 @ 5:17 am
DJ WESHome userMember since 2004
Is dat de VDJ 2.0? Zou die dat echt ondersteunen om met 5.1 souround sound te mixen met hoofdtelefoon? tis wel best dat we dat zeker weten he anders heeft het niet veel zin om te upgraden he. greetz
 

发表时间 Mon 27 Dec 04 @ 7:20 pm
loubeHome userMember since 2004
Kan daar niet met zekerheid op antwoorden, maar denk dat zoiets wel mogelijk is, mss dat iemand anders een antwoord kan bieden?
 

发表时间 Tue 28 Dec 04 @ 2:24 am
Met versie 2 van VDJ heb je zo'n beetje alle mogelijke geluidsconfiguraties die er bestaan.
Als je in windows ervoor zorgt dat de speaker-instelling op 5.1 staat, de console in de 5.1 stand dan
kun je met VDJ alle kanalen los aansturen.
 

发表时间 Tue 28 Dec 04 @ 9:29 am
DJ WESHome userMember since 2004
Die laatste nieuwe versie is dat de V2.01? En je bent zeker dat die 5.1 ondersteunt???? greetz
 

发表时间 Wed 29 Dec 04 @ 3:53 am
ik zal eens kijken of ik me console ergens onder het stof heb liggen en aansluiten
resultaten zal ik komende week ff posten.

ps. 2.06 is de laatste versie (dd 30-12-2004)
 

发表时间 Thu 30 Dec 04 @ 6:30 am
Met een crack is het moeilijk om de updates bij te houden ...
Met een crack is het ook moeilijk om informatie te krijgen die normaal wordt toebedeeld aan legitieme gebruikers ...

 

发表时间 Fri 31 Dec 04 @ 9:03 am


(陈旧帖子或论坛版块会自动关闭)