快速登录:  

Forum: Dutch Forum

话题: XP 10 niet op voorraad

由于该帖子已年深日久,可能包含陈旧过时或描述错误的信息。

Wou gisteren 2 xp-10 bestellen maar ze hadden het niet op voorraad, wanneer wel?, heb wel de volledige versie van vdj gekocht


Groetjes A.Bos
 

发表时间 Fri 19 Nov 04 @ 10:13 pm
bramszHome userMember since 2004
Weet je al meer? Zijn ze inmiddels wel te bestellen?
 

发表时间 Mon 29 Nov 04 @ 1:26 pm
Nou inmiddals 11 dagen later *slechtezaak* Nog niet te bestellen *ze Lopen volgens mij wat mis* krijg het gevoel dat het geen eens betaat hehehe
 

发表时间 Tue 30 Nov 04 @ 1:03 am
bramszHome userMember since 2004
Laat even weten wanneer deze wel weer te bestellen is. Vind ik persoonlijk interessant om te weten.
 

发表时间 Wed 01 Dec 04 @ 4:44 pm
zal het posten, vindt alleen jammer dat het zo lang duurd....
 

发表时间 Wed 01 Dec 04 @ 6:27 pm
bramszHome userMember since 2004
Ja kan ik me voorstellen. Heb je besteld en krijg je per e-mail de melding dat ze niet op voorraad zijn? Word er ook verteld op welke termijn ze wel beschikbaar zijn?
 

发表时间 Wed 01 Dec 04 @ 8:36 pm
Nee heb ge;ukkig nog geen geld overgemaakt, en nee wordt ook niet vermeld wanneer ze wel op voorraad zijn.. beetje vreemd vinnik zelf
 

发表时间 Thu 02 Dec 04 @ 2:14 am
Misschien is de vraag naar XP10's gewoon erg groot...
 

发表时间 Fri 03 Dec 04 @ 8:53 pm
ivarPRO InfinityMember since 2004
en vergeet niet dat "het team" de xp10's aanpast voor VDJ.
 

发表时间 Sat 04 Dec 04 @ 7:58 am
tuurlijk dat begrijp ik, maar als het goedverkoopt zorg je toch dat je een voorraadje hebt?
 

发表时间 Sun 05 Dec 04 @ 1:36 pm
Ik heb gehoord dat de xp-10's door Nokia gemaakt worden. Ik weet niet of dit waar is. Vaak worden dit soort apparaten in een batch gemaakt. Er worden dan in een keer een paar duizend (honderd?) gemaakt. Als de voorraad bijna op is wordt een nieuwe batch gemaakt. Voordat zo'n batch ingepland wordt kan even duren en als de verkoop dan beter gaat als gepland, krijg je leverings problemen. Dit gebeurd redelijk vaak, kijk bijvoorbeeld naar de Nokia 6230 telefoon. Deze was ook ongeveer een maand niet leverbaar, nadat deze net uitgekomen was.
Men zegt wel eens: "Geduld is een schone zaak", hoewel je natuurlijk gelijk aan de slag wilt
Succes met de bestelling. Laat hier in het forum even weten hoe ze bevallen, als je ze binnen hebt.
Ewout
 

发表时间 Sun 05 Dec 04 @ 10:16 pm
Zal ik cker doen, wil ook de TCV bestellen, maar zit ff met de aansluitingen van de mengpaneel enzo, moet denk een andere geluidskaart kopen, heb al veel geld uitgegeven dus moet ff aankijken :P
 

发表时间 Sun 05 Dec 04 @ 10:22 pm


(陈旧帖子或论坛版块会自动关闭)