快速登录:  

Forum: Dutch Forum

话题: Hoofdtelefoon op Muse Pocket LT

由于该帖子已年深日久,可能包含陈旧过时或描述错误的信息。

Hallo iedereen,

Ik heb enkele weken terug de DJ Control MP3 van Hercules gekocht, werkt perfect enz...
Het minpuntje was wel dat je niet kon voorbeluisteren, dit heb ik proberen op te lossen door een geluidskaart te kopen, de Muse Pocket LT(deze: http://www.hercules.com/showpage.php?swcty=UK&p=84&b=1&f=1).
Die werkt dus perfect, alleen hoe moet je hem nu instellen?
Kan iemand mij dat stap voor stap uitleggen?
Ik heb al wat geprobeerd, alleen bij die pogingen kwam alle geluid over de boxen én de hoofdtelefoon.

Bij voorbaat dank
 

发表时间 Sat 06 May 06 @ 5:31 pm
je hebt de pro versie van VDJ nodig en dan kies je voor 2 geluidskaarten, boxen op ene geluidskaart, hoofdtelefoon op die externe geluidskaart (of omgekeerd)
 

发表时间 Sat 06 May 06 @ 10:14 pm
Volgens my werkt het ook zonder de pro versie. Kijk even in het hardware forum, hier staat zeker een uitleg en een aantal tips. In het config menu kun je het een en ander instellen. In de dj control versie en de hercules dj console versie, dien je wel de hele tijd de voorbeluister knop ingedrukt te houden (is niet nodig in de full version).
Ewout
 

发表时间 Sun 07 May 06 @ 6:29 pm
met de dj control kan je voorbeluisteren vie een 4.1 geluidskaart, anders denk ik niet
 

发表时间 Sun 07 May 06 @ 9:12 pm
klopt een 4.1 kaart of beter zou moeten werken. De Muse pocket is een 5.1 kaart.
Ewout
 

发表时间 Sun 07 May 06 @ 9:20 pm


(陈旧帖子或论坛版块会自动关闭)