快速登录:  

Forum: Dutch Forum

话题: verplcht maya44 usb of niet

由于该帖子已年深日久,可能包含陈旧过时或描述错误的信息。

jetseHome userMember since 2006
beste dj's.
moet ik verplicht de maya44 usb gebruiken voor timecode vinyl.
of kan ik ook twee geluidskaarten met ieders één line-in doen..
want ik zit wat krap bij kas, en ik had asio4all al gedownload.
dus dat heb ik even bekeken .
toen kwam ik tot de ontdekking dat beide geluidskaarten werden herkend(onboard en pci).
dus is het ook mogelijk dat ik het twee kaarten kan doen ???

groetjes jetse

ps:sorry voor de titel ik zag het net pas
 

发表时间 Thu 04 May 06 @ 9:55 pm
Nee dat hoeft niet. Je kunt ook 2 geluidskaarten gebruiken en dan op beide line ingangen 1 draaitafel of cd speler aan sluiten. Dan heb je wel Asio 4 all nodig.
Er zijn ook andere geluidskaarten met 4 mono (=2 stereo) ingangen. Je kunt ook voor een Hercules dj console mk2 kijken. Heb je een geluidskaart en een controller.
Als je twee draaitafels of cd spelers wilt gebruiken heb je wel de volledige versie van VDJ nodig.
Ewout
 

发表时间 Fri 05 May 06 @ 12:36 am
als je 2 geluidskaarten hebt, kan je dan 2 platendraaiers aansluiten en laten werken via virtualDJ?
 

发表时间 Fri 05 May 06 @ 9:34 pm
Met een beetje prutsen, testen en proberen zou het moeten lukken. De vraag is echter wat de performance is. Je zult Asio4all moeten gebruiken. Bijvoorbeeld met een Soundblaster geluidskaart wordt de latency snel groter dan 30 ms. Dit ga je wel merken. Ik heb het eens geprobeerd, maar vind het heel irritant. Daarom heb ik een Maya usb gekocht. Daar dit ook maar een "middenmotor" is, ben ik van plan een rme kaart aan te schaffen.
Ewout
 

发表时间 Fri 05 May 06 @ 11:57 pm


(陈旧帖子或论坛版块会自动关闭)