快速登录:  

Forum: Dutch Forum

话题: jullie mening van deze draaitafel

由于该帖子已年深日久,可能包含陈旧过时或描述错误的信息。

jetseHome userMember since 2006
 

发表时间 Wed 03 May 06 @ 4:44 pm
het is een dj draaitafel maar ik zou die persoonlijk niet kopen want hij is riem-aangedreven
en dat is volgens mij belt-drive als ik mij niet vergis
de direct-drive turntables zijn veel beter hoor je overal zeggen
 

发表时间 Wed 03 May 06 @ 8:49 pm
Leuke draaitafel voor een starter. Ik zou echter een direct aangedreven platen speler kopen (Deze zijn wel duurder). Een riem = snaar = belt aangedreven platen speler, remt erg sterk af als je er licht aankomt. Hierdoor is de controle veel minder. Een direct aangedreven draaitafel moet je echt "kracht" zetten om de tafel af te remmen.
Ewout
 

发表时间 Wed 03 May 06 @ 9:06 pm
jetseHome userMember since 2006
 

发表时间 Wed 03 May 06 @ 9:14 pm
Mijn mening is, ik ben niet echt voor jb-systems, naar eigen ervaring, heb een basis mixer gehad van jb-systems, was kapot na een jaar, kraakte zeer hard. Maar ja wie ben ik om te zeggen wat goed of slecht is. Draai niet meer met platen, kan da niet meer betalen en ben het beu omdat altijd mee te sleuren. Maar ja dat is mijn mening hé...
 

发表时间 Wed 03 May 06 @ 9:41 pm
jetseHome userMember since 2006
nou ik ben vanplan om met timecode vynil tegaan werken.
alleen zou ik het graag eens een keer proberen.

groetjes jetse
 

发表时间 Wed 03 May 06 @ 10:05 pm
Jetse een direct drive draaitafel is juist perfect om te scratchen. Als je de plaat terughaalt, blijft de draaitafel op bijna dezelfde snelheid doordraaien. Als je dit met een snaar aangedreven speler doet staat het plateau erg snel stil, waardoor je scratch mislukt.
De meest verkochte draaitafel, de Technics sl1200 is ook direct aangedreven en deze werd altijd gebruikt tijdens de DMC dj scratch championships.
Ewout
 

发表时间 Wed 03 May 06 @ 10:25 pm
jetseHome userMember since 2006
ik zou best wel zo'n een kopen.
maar ik ben pas dertien en krijg geen geld.
ik zal dus heel erg lang moeten klusjes doen om alleen al een zo'n draaitafel te kopen en dan heb ik nog niet genoeg want er moet ook nogtimecode vynil bij.
dus ik denk dat ik eerst maar met deze doe en als ik dan ouder ben en mag werken dan maar voor de duurdere soort

groetjes jetse
 

发表时间 Thu 04 May 06 @ 9:47 pm
gelijk heb je. Je kunt ook proberen een tweedehands Numark of Technics direct drive platenspeler te kopen.
Ewout
 

发表时间 Fri 05 May 06 @ 12:32 am


(陈旧帖子或论坛版块会自动关闭)