快速登录:  

Forum: Dutch Forum

话题: pickup

由于该帖子已年深日久,可能包含陈旧过时或描述错误的信息。

lammyHome userMember since 2006
hoi

ik heb hier zo'n oude pickup staan maar er zit een hele rare uitgang aan. weet iemand waar ik verloopstekkertjes hiervoor kan kopen, of zelf kan maken ofzo?

lammy
 

发表时间 Wed 03 May 06 @ 4:17 pm
jetseHome userMember since 2006
hey lammy.
mert deze informatie kan je niet zo veel.
wat voor aansluiting en hoe ziet hij er.
maak anders even een foto

en trouwens is het wel een goede want bij normale pickup als je daarmee schratcht dan draai je de motor kapot

groetjes jetse
 

发表时间 Wed 03 May 06 @ 4:21 pm
lammyHome userMember since 2006
nou het is een rondje met 5 streepjes erin.
 

发表时间 Wed 03 May 06 @ 5:01 pm
jetseHome userMember since 2006
ik weet welke je bedoelt maar ik weet niet hoe die heet.
hier zijn geen verloop stukje meer voor.
maar.... je kunt er zelf een maken.
je moet zon ding hebben waarmee je kunt meten hoeveel stroom ergens op staat
je legt een plaat op de platen speler en laat hem spelen.
dan steek je de zwarte in de onderste en ga je met de rode omstebeurt een gaat proberen.
komt er een getal in beeld dan zijn dat de aansluitingen die je nodig hebt zo niet dan doe je hetzelfde maar dan met de zwart in een ander gaatje. als het goed is zijn er twee met de min pool en twee met de plus pool de andere is de aarde.
als er een getal in beeld staat kijk je of het een positieve getal is of een negatiev,
is het positief dan is de rode de plus en de zwart.
is het neatief dan is de zwart de plus en de rood de min.
als je het hebt gevonden steek je in alle gaatjes een draadje en soldeer je daar een tulp stekertje op.
veel succes

groetjes jetse
 

发表时间 Wed 03 May 06 @ 5:25 pm
lammyHome userMember since 2006
ok bedankt ik zal het proberen
 

发表时间 Wed 03 May 06 @ 6:24 pm
Dat is een oude 5 polige din plug. Die heb ik (gelukkig) al een tijd niet gezien.
Als er een soort tweeling snoer de plug ingaat, kan je het beste 2 losse tulp (ook wel cinch genoemd) stekkertjes kopen en deze solderen. Je kunt proberen om een verloop kabel te krijgen, maar dat zal niet zo eenvoudig zijn. Misschien de Mediamarkt.
Wat wil je met die draaitafel doen, er zit waarschijnlijk geen pitch op en zal snaar aangedreven zijn. Als dit beide zo is, is de draaitafel niet geschikt voor dj toepassingen
Ewout
 

发表时间 Wed 03 May 06 @ 8:57 pm


(陈旧帖子或论坛版块会自动关闭)