快速登录:  

Forum: Dutch Forum

话题: Help bij splitten

由于该帖子已年深日久,可能包含陈旧过时或描述错误的信息。

bertdrHome userMember since 2006
Ik heb zonet een splitter voor mijn geluidskaart gekocht waardoor ik dus mijn boxen en koptelefoon tegelijk kon horen...

Nu wou ik eens weten hoe je nu enkel met de koptelefoon moet voorbeluisteren en dat er via de boxen van de pc de mix zonder voorbeluisteren gespeeld wordt...
Want als ik nu wil voorbeluisteren hoor ik dit en ik mijn koptelefoon en via mijn boxen...

Help aub :) THX
 

发表时间 Wed 26 Apr 06 @ 9:39 pm
bertdrHome userMember since 2006
FF vergeten... Ik heb dus enkel een legale versie van het programma VirtualDJ, een gewone geluidskaart denk ik die nu gesplit is... en ne koptelefoon :p
 

发表时间 Wed 26 Apr 06 @ 9:40 pm
je zal het altijd een beetje blijven horen, om dat niet te hebben koop een externe mixer of een extra geluidskaart (voor 15 euro heb je al een heel goeie externe geluidskaart via usb)
 

发表时间 Wed 26 Apr 06 @ 9:52 pm
bertdrHome userMember since 2006
Als ik dan een nieuwe geluidskaart heb kan ik dan via de koptelefoon voorbeluisteren en via boxen de goeie versie horen ? :p

Want nu hoor ik gewoon juist hetzelfde via koptelefoon en boxen dus ik kan nu evengoed zonder koptelefoon werken :s
 

发表时间 Wed 26 Apr 06 @ 10:37 pm
Bertdr,
je hebt een 5.1 geluidskaart nodig. Deze kan je in iedere pc winkel kopen voor een paar tientjes. Daarnaast heb je de volledige (pro) versie van VDJ nodig. De demo is maar 20 dagen geldig en in deze demo heb je alleen de master uitgang en dus geen koptelefoon uitgang.
Ewout
 

发表时间 Wed 26 Apr 06 @ 11:03 pm
kan ook via 2 geluidskaarten!
 

发表时间 Thu 27 Apr 06 @ 5:33 pm


(陈旧帖子或论坛版块会自动关闭)