快速登录:  

Forum: Dutch Forum

话题: mengpaneel

由于该帖子已年深日久,可能包含陈旧过时或描述错误的信息。

eljefHome userMember since 2006
Beste ,

kan ik een cd-mp3 speler aan virtual dj aan sluiten zodat je perfect cd's kan mixen.
zo ja hoe ? wat moet ik voor kabels hebben en hoe aansluiten en hoeveel ingangen en uitgangen heb ik nodig.
mvg jef
 

发表时间 Mon 24 Apr 06 @ 8:50 pm
het is mogelijk cd's van je cd-mp3 speler te laaten draaien via de line out van je cd-mp3 speler naar je line in van je computer geluidskaart maar het is me nog niet gelukt om het te laten draaien onder virtualDJ als je een dj console koop kan je het erop aansluiten en zal dit wel werken of anders via een maya 44 usb ofzo
 

发表时间 Mon 24 Apr 06 @ 10:21 pm
Eljef,
waarom zou je dat willen? Je kunt je cd's omzetten naar mp3 en deze op de harde schijf van je pc zetten. Je kunt dan met vdj de nummers mixen op je pc. Je hebt dan je cd spelers niet meer nodig.

Je kunt wel je cd spelers gebruiken icm time code cd's. Zie voor meer info hier:
http://www.virtualdj.com/products/timecode/
Ewout
 

发表时间 Mon 24 Apr 06 @ 10:22 pm
eljefHome userMember since 2006
ik wil dat omdat ik niet graag werk op de pc als ik aan het draaien ben ik vind het nog al onhandig met die muis en zo ... maar als ik nu mijn cd-mp3 speler aansluit aan mijn pc ik steek er een mp3 cd in ik speel die af ... gaat zo naar virtual dj mijn 2de cd steek ik ook in ... speelt ook af via vdj en dan worden ze perfect gemixt en kan ik toch nog voorbeluisteren. en dan 1 of 2 uitgangen naar mengpaneel ...
mja vriendelijke groeten jeffius
 

发表时间 Tue 25 Apr 06 @ 5:11 pm
lammyHome userMember since 2006
hoe wil je dit doen als je alleen de demo van vdj hebt? of heb je m gecrackt? (dat rijmt)
 

发表时间 Tue 25 Apr 06 @ 6:29 pm
eljef, dit gaat niet lukken.
Als je wilt mixen zal je de het nummer zelf sneller of langzamer moeten laten draaien. Als je een nummer op je cd speler afdraait, zal je de pitch op je cd speler moeten gebruiken. VDJ kan je cd speler niet besturen en je kan het geluid op een line ingang niet in snelheid laten veranderen.

Wat wel kan is gewoon met je cd spelers draaien, de output van je cd spelers via een y link kabel, zowel naar een mixer laten gaan en naar je pc. VDJ kan dan wel de wave display laten zien.

Wat ook kan is een externe controller als de dac 3 gebruiken. Je kunt vrijwel alles met de controller besturen en je hebt je muis en toetsenbord vrijwel niet meer nodig (alleen voor zoeken). Scrollen een nummer laden, afstelen pitchen enzovoorts bestuur je dan via de controller.
Ewout
 

发表时间 Wed 26 Apr 06 @ 10:44 pm


(陈旧帖子或论坛版块会自动关闭)