快速登录:  

Forum: Dutch Forum

话题: dj installatie

由于该帖子已年深日久,可能包含陈旧过时或描述错误的信息。

ik heb een soort dj installatie ontworpen en wil zeker weten of dat wat ik in elkaar heb gestoken wel zal werken:
http://img218.imageshack.us/img218/7637/djinstallatiemetkabels5xt.jpg

hier zijn wat vragen en zo:

-er staan twee 5.1 geluidskaarten op maar het wordt er maar 1 en de andere geluidskaart wordt een gewone met een line in

-het wordt een 5.1 geluidskaart met aansluitingsmogelijkheid voor een keyboard (ik weet niet zeker of dat mogelijk is op deze op de foto)

-is het mogelijk om in gelijk welke computer 2 geluidskaarten te steken?

-is het mogelijk zoals staat aangegeven 2 geluidskaarten te gebruiken in VDJ waarvan (zoals op de foto) een cd speler op de ene zit en een cd speler op de andere?

-zit er een fout in mijn constructie?

-is het mogelijk om je micro (headset bij mij maar kan verandert worden....) op je ene geluidskaart te hebben en je hoofdtelefoon op je andere en deze tesamen te gebruiken in VDJ?

-is het mogelijk een "disc man" aan te sluiten op je geluidskaart?

-bestaat zo een kabel om van een line out naar een line in te gaan?

als er iets mis is met mijn kabelverbinding ma je het ook ff snel verbeteren: dit is de foto zonder kabels:
http://img228.imageshack.us/img228/5227/djinstallatie5tz.jpg

alvast heeeeeeeeeeeel erg bedankt!!!!!!!!!
 

发表时间 Sat 04 Mar 06 @ 3:09 pm
je kunt die cd-spelers ook rechtstreeks aansluiten op de dj console mk2, en de microfoon en ook de hoofdtelefoon

line out naar line in kan wel, te koop bij muziekwinkel en de betere electronicawinkels
 

发表时间 Tue 21 Mar 06 @ 5:11 pm
lammyHome userMember since 2006
nee dit kan niet want hij heeft een mp3 versie en geen mkII
 

发表时间 Sat 22 Apr 06 @ 9:25 pm
djjbPRO InfinityMember since 2004
kijk onder zijn naam Lammy..
daar zie ik toch een mk2
 

发表时间 Sun 23 Apr 06 @ 5:59 am
lammyHome userMember since 2006
jah das waar maar op dat plaatje staat een mp3 controller...
 

发表时间 Sun 23 Apr 06 @ 12:00 pm
Aan het plaatje en de versie, kan je niet zien of het een mk2 (met geluidskaart) of een mp3 controller (zonder geluidskaart) is. Het is dus voor mensen die een vraag stellen nodig om dit er duidelijk bij te vermelden. Als het niet duidelijk is zal het gevraagd moeten worden om een correct antwoord te kunnen geven.
Ewout
 

发表时间 Sun 23 Apr 06 @ 3:05 pm
het is een dj control mp3 :p
staat toch duidelijk op de foto "dj control mp3"?
 

发表时间 Mon 24 Apr 06 @ 10:17 pm


(陈旧帖子或论坛版块会自动关闭)