快速登录:  

Forum: Dutch Forum

话题: hoofdtelefoon om voor te beluisteren

由于该帖子已年深日久,可能包含陈旧过时或描述错误的信息。

is het mogelijk om met een 5.1 onboard geluidskaart liedjes voor te beluisteren met een hoofdtelefoon? zo ja, hoe doe ik dat dan? waar moet ik mijn hoofdtelefoon aansluiten? ik zit met volgende aansluitingen achteraan de computer:

- front (groen)
- surround (zwart)
- bass/center (orangje)
- mic (roze)
- line in(blauw)
- b-sur(of zoiets :p) (grijs)

btw, kan iemand me zeggen waarvoor de line -in is? thx
 

发表时间 Sun 15 Jan 06 @ 7:39 pm
oja, ik ga morgen achter de volledige versie, dus dat is geen probleem :)
 

发表时间 Sun 15 Jan 06 @ 7:41 pm
Voor je een vraag stelt, kijk eens wat anderen reeds gevraagd hebben. Deze vraag heb ik volgens mij reeds 100 keer beantwoord.

Zie ook de intro tekst voor het Nederlandse forum:
[quote]
Maak gebruik van de zoekfunctie voor je een nieuw onderwerp start en gelieve je ook aan dat onderwerp te houden
[einde quote]

Wat je wilt kan niet met de demo, hier heb je de volledige versie van VDJ voor nodig.
Ewout
 

发表时间 Sun 15 Jan 06 @ 7:44 pm
fillipHome userMember since 2006
halo , ik heb een klein probleempje met virtual dj mp3 control.
het probleem is dat ik geluid krijg door mijn luidsprekers en door mijn hoofdtelefoon tegelijkertijd, maar als ik een liedje wil voorbeluisteren door mijn hoofdtelefoon druk ik op de toets maar krijg ik nog steeds geluid door de luidsprekers.
het probleem is dat ik niet kan voorbeluisteren want er speelt zowel muziek af in de hoofdtelefoon als de luissprekers, help help help a. u. b.
 

发表时间 Mon 30 Jan 06 @ 6:40 pm
Stel er speelt een nummer in deck a. Dan zet je de crossfader geheel naar deck (links in dit geval). Je hoort nu het nummer van deck a door de speakers. Nu laadt je een nummer in deck B. Als je op play van deck b drukt speelt het nummer, maar je hoort niets door de speakers. De crossfader staat immers naar links. Nu druk je het hoofdtelefoon toetsje in van deck b. Je zou dan het nummer van deck b moeten horen.
Is dit niet het geval, controleer dan de sound card instellingen. Let op je hebt wel een 5.1 geluidskaart nodig. Je speakers dienen dan op de front uitgang aangesloten te zijn en je hoofdtelefoon op de rear uitgang.
Ewout
 

发表时间 Mon 30 Jan 06 @ 8:25 pm


(陈旧帖子或论坛版块会自动关闭)