快速登录:  

Forum: Dutch Forum

话题: computercrach

由于该帖子已年深日久,可能包含陈旧过时或描述错误的信息。

ik heb mij de dj control mp3 console aangeschaft met de bij behorende software( virtual dj 3) die ik dan ook onmiddellijk heb geinstalleerd en geregistreerd . na de installatie kreeg ik dan ook een update (virtual dj-djc-v3.2.exe ). Een dag later cracht mijn pc waarbij alle gegevens verloren zijn gegaan ;ook de update. Na het formateren van mijn harde schijf en terug installeren van alle software wou ik die update terug doen maar dat gaat niet ; ik krijg de melding dat er geen nieuwe updates beschikbaar zijn omdat ik onlangs al de nieuwere versie gehad heb ....hoe kom ik nu terug aan die update ? help please !!!
 

发表时间 Wed 07 Dec 05 @ 11:42 pm
 

发表时间 Wed 07 Dec 05 @ 11:52 pm
tippie: maak een backup met Ghost of True-image van je hd. als je windows weer in de soep loopt, kun je het makkelijk weer terug zetten zodat je weer verder kunt mixxen ;)
 

发表时间 Fri 09 Dec 05 @ 4:13 pm
Ik heb een verzoek ingediend bij virtual dj om deze update opnieuw te krijgen en nu maar hopen op een positief antwoord . Thanks guy's for the good advice (ik loop er geen 2 keer in) Back ups zijn reeds aangemaakt !!! By The Way ...Keep up the good work !!!
 

发表时间 Sun 11 Dec 05 @ 3:51 pm


(陈旧帖子或论坛版块会自动关闭)