快速登录:  

Forum: Dutch Forum

话题: Analyse

由于该帖子已年深日久,可能包含陈旧过时或描述错误的信息。

Hey, k heb pas een nieuwe pc waar VDJ icm de DJ Console lekker snel werkt. Ik ging dus ook alle nummers die ik heb analyseren (ik dacht dat dat goed was) En kwam tot mijn grote spijt erachter dat alle nummers die ik had, de bpm ontbrak, hoelang het liedje duurt etc. Je zag geen ' beatblokjes' meer onder de waveform (die waveform aan de bovekant van VDJ) en ik heb bij geen 1 nummer een bpm meer wat heel irritant is om te mixen. Beatlock doet het niet (gebruik ik toch niet) maar mocht ik het willen gebruiken dan doet hij het niet. Hij kan geen beat meer herkennen :S Ik heb ergens gelezen dat alles word opgeslagen in een xml bestandje ofzo? :S Ik moet dit wel kunnen fixen, want naar wat ik wist, ging bij een analyse dat VDJ dat liedje ' analyseert' en opslaat, dus dat je de volgende keer makkelijker dat liedje kan laden. Maar nu laad hij het eigenlijk nog trager, herkent geen bpm/beat, beatlock doet et niet, sync evenmin...

Iemand een idee?
 

发表时间 Tue 06 Dec 05 @ 10:41 am
Als je een nummer in een van de decks sleept, wordt het nummer automatisch geanalyseerd. Deze analyse wordt opgeslagen in de folder waar VDJ geinstalleerd is. Het is de file: VirtualDJ Database.xml. Wat je waarschijnlijk het beste kunt doen is in de instellingen van VDJ controleren of "Read ID3 Tags" niet aan staan.
Als dit niet helpt dan de xml file renamen naar VirtualDJ Database.old. Voordat je dit doet eerst VDJ afsluiten. Na het hernoemen VDJ weer opstarten er wordt nu een nieuwe database file aangemaakt.
Je kunt ook de database kopieren van je oude pc.
Ewout
 

发表时间 Tue 06 Dec 05 @ 8:32 pm


(陈旧帖子或论坛版块会自动关闭)