快速登录:  

Forum: Dutch Forum

话题: mijn hoofdtelefoon

由于该帖子已年深日久,可能包含陈旧过时或描述错误的信息。

ik gebruik virtual dj enkel op mijn pc. maar ik weet nie hoe ik met de hoofdtelefoon kan werken. Wat heb ik nodig of waar moet ik die aansluiten zodat ik kan voorbeluisteren

Dank u
 

发表时间 Sat 19 Nov 05 @ 1:14 pm
ALs je de cue funtie wil gebruiken moet je beginnen met de software registreren (en dus kopen). De download versie zonder registratie ondersteund maar 1 audio uitgang
 

发表时间 Sat 19 Nov 05 @ 3:58 pm
maar stel dat ik hem volledig aankoop... heb ik dan twee geluidskaarten nodig?
 

发表时间 Sat 19 Nov 05 @ 4:23 pm
silvesterlan,
als je reeds een 5.1 geluidskaart hebt hoeft dit niet. Je sluit dan de front uitgang op je versterker aan en de rear uitgang gebruik je voor je hoofdtelefoon.
Je hebt echter wel de volledige versie van vdj nodig en een (voor)versterker voor je hoofdtelefoon, het signaal uit je geluidskaart is namelijk te zacht voor je hoofdtelefoon.
Ewout
 

发表时间 Sat 19 Nov 05 @ 8:46 pm
mijn vriend heeft de volledige versie, maar hoe moet ik die dan configureren?
 

发表时间 Sat 19 Nov 05 @ 10:14 pm
ik heb de juiste geluidskaart, maar nog geen versterker
als ik dan de versterker zou aankopen. Hoe moet ik virtual dj dan configureren?

alvast bedankt
 

发表时间 Sat 19 Nov 05 @ 10:27 pm
Dat is nogal simpel:
- Start VDJ
- Open Config Menu
- Ga naar "Sound cards" tabblad (deze zit niet of is uitgeschakeld in de demo)
- Selecteer het plaatje met daarop: 4.1 een box en een hoofdtelefoon.
- Sluit de versterker waar je boxen aan hangen aan op de gekuidskaart op de "front speakers" uitgang
- Sluit de versterker waar je hoofdtelefoon aan hangt aan op de geluidskaart op de "rear speakers" uitgang

De versterker voor de hoofdtelefoon kan gewoon een oude versterke met een hoofdtelefoon uitgang zijn. Vaak heeft een kennis of een familielid nog wel wat op zolder staan...
Ewout
 

发表时间 Sun 20 Nov 05 @ 12:30 pm


(陈旧帖子或论坛版块会自动关闭)