快速登录:  

Forum: Dutch Forum

话题: dj console mk2

由于该帖子已年深日久,可能包含陈旧过时或描述错误的信息。

ik heb nu al een paar maanden de dj console 1. Maar plots komt de nieuwe console uit. En nu denk ik dat ik een miskoop heb gedaan. Is die nieuwe console beter of wa kun je meer. Ik heb al gezien op de site van hercules maar daar kan ik er niet goed aan uit. Wie kan mij helpen?
 

发表时间 Wed 16 Nov 05 @ 2:31 pm
yourtPRO InfinityMember since 2003
De nieuwe heeft geen 5.1 geluid, maar heeft wel 2 ingangen met keuze line in / phono.
Met de 3.01 software ging het even gek bij de upgrade van de oude naar de nieuwe, maar daar is rond te geraken...
en daarna werkt het helemaal ok en kan je ofwel de oude ofwel de nieuwe aansluiten.
De nieuwe wordt dat uiteraard voor muziek, omdat ik dan mijn platenspeler en een extra line in kan aansluiten. De knoppen zijn uiterlijk hetzelfde, mar "voelen" beter aan (onderhuids vernieuwd?).

Enig minpuntje totnutoe: zelfs op phono is de voorversterking wat laag. Dus moet je ofwel met compressor / limiter in de eindversterking werken, ofwel een regelbaar preampje plaatsen voor de ingang. Jammer, want in de console zit er eentje in (blijkbaar net iets te min). Of zou het aan mijn JBsystems T2 liggen??
 

发表时间 Fri 18 Nov 05 @ 10:32 pm
yourtPRO InfinityMember since 2003
Ik heb op het Engelstaige forum gepost over die low level preamp.
HEb een oplossing ervoor:

"Only disapointment until now: preamp on the Phono seems to be a little low compared to the mp3 pc-level... but I've been working on that too. ;-)
Solution: input too low... means output mp3 too high, right. So, open the sound settings (speaker in icon tray if it is there) and drop the WAV slider to a very low level (just between 1/8 and 1/10 I guess).
LEVELED."
 

发表时间 Sat 19 Nov 05 @ 12:08 am
Ik heb mijn bestelling voor de Hercules MK2 al een tijdje in pre-order staan, weet iemand wanneer ze in België volledig beschikbaar zijn, of ik heb ik hem bij de verkeerde winkel besteld en dus bij de verkeerde leverancier?
 

发表时间 Wed 23 Nov 05 @ 8:38 am
 

发表时间 Thu 24 Nov 05 @ 12:36 am


(陈旧帖子或论坛版块会自动关闭)