快速登录:  

Forum: Dutch Forum

话题: mengpaneel en dj console

由于该帖子已年深日久,可能包含陈旧过时或描述错误的信息。

hoe sluit ge de hercules dj console aan aan een mengpaneel ?
 

发表时间 Fri 04 Nov 05 @ 1:13 pm
De DJ Console met de bijgeleverde versie (1.09 Console versie) kan je alleen de in de Console ingebouwde mengpaneel gebruiken. Deze uitgang (Volgens mij was dit uitgang 1) kan je dan weer op een versterker of mengpaneel aansluiten.
Met de volledige versie van vdj kan je een externe mixer gebruiken. Je sluit dan uitgang 1 van de dj console aan op 1 kanaal van een mengpaneel en sluit je uitgang 3 aan op een ander kanaal van je mengpaneel.
Ewout
 

发表时间 Fri 04 Nov 05 @ 8:41 pm
djjbPRO InfinityMember since 2004
en uitgang twee kan je gebruiken voor de samples.
 

发表时间 Sat 05 Nov 05 @ 7:30 am
maar als je dus die voledige versie hebt wat is het nut dan van die externe mixer want je zegt dat de dj console zelf gewoon een mixer is ?
 

发表时间 Sat 05 Nov 05 @ 3:08 pm
De dj console is niet een echte mixer, maar heeft een aantal controls (crossfader, bass, mid, high en gain) die VDJ aanturen. De crossfader in vdj is goed, maar de equalizer, wil nog wel eens kraken of tikken.

Als je een externe mixer gebruikt, kan je zelf kiezen welke je wilt gebruiken. Hierdoor neemt het aantal mogelijkheden toe. Denk bijvoorbeeld aan de effecten (in bijvoorbeeld een pioneer djm500/600) of het aansluiten van overige apparatuur, zoals cd- en platenspelers.

Het hangt van jouw wensen en toepassing af wat voor jou het beste werkt. Ik gebruik liever mijn Dateq mengtafel, omdat de knoppen veel beter zijn en ik ook cd spelers gebruik.

Ewout
 

发表时间 Sat 05 Nov 05 @ 9:44 pm
hey
 

发表时间 Sun 27 Nov 05 @ 9:07 pm


(陈旧帖子或论坛版块会自动关闭)