快速登录:  

Forum: Dutch Forum

话题: volume

由于该帖子已年深日久,可能包含陈旧过时或描述错误的信息。

hey, ik heb een probleem met het geluid van de koptelefoon, omdat het eigenlijk veel te zacht is!!! Ik heb het volume al omhoog gezet, ook bij volumeregeling!
Komt dit doordat de koptelefoon te slecht is of dat de geluidskaart te weinig volume produceert??? k werk met 2 geluidkaarten, diegene voor de koptelefoon is een techsolo. Raden jullie mij dan aan om een nieuwe betere geluidskaart te kopen zodat ik niet met 2 geluidkaarten hoef te werken of kan ik ook een andere geluidskaart kopen die meer volume maakt?

het is misschien een beetje raar omschreven maar ik weet ook niet hoe je het anders uitlegt :P

alvast bedankt!
 

发表时间 Sun 30 Oct 05 @ 11:47 am
de uitgang van een geluidskaart is een line signaal. Dit betekend dat je er geen hoofdelefoon op aan kunt sluiten. Het sigaal is te zacht. Je dient dan een hoofdtelefoon versterker te gebruiken.
Wat ik wel vreemd vind is dat het gebruik van 2 geluidskaarten in de demo uitgeschakeld is. Gebruik je een gekraakte versie?
Ewout
 

发表时间 Sun 30 Oct 05 @ 8:50 pm
bedankt voor je reply!
Ik gebruik inderdaad een gekraakte versie, maar dit doe ik omdat ik eerst wil weten of dit programma goed werkt voor als ik in een disco wil draaien! Ik heb dus ook nu een extra probleem ondervonden! Ik wil wel weten waar ik aantoe ben als ik vdj ga aanschaffen met bijkomende kosten....

Maar waar kan je zo'n hoofdtelefoon versterker kopen?
 

发表时间 Mon 31 Oct 05 @ 1:22 pm
Als je VDJ wil testen dien je de demo versie te gebruiken. Mensen die een gekraakte versie gebruiken krijgen geen ondersteuning en respect....
Ewout
 

发表时间 Mon 31 Oct 05 @ 4:42 pm
Nou das dan fijn :S hoe kan ik dan 2 geluidskaarten testen met die demo???? NIET, waardeloos dus!
En ik vind 125 € aardig wat geld!
 

发表时间 Mon 31 Oct 05 @ 6:58 pm
Dan wil ik wel eerst weten dat alles perfect loopt!
 

发表时间 Mon 31 Oct 05 @ 6:59 pm
Tsja,
lees eens verder op het forum. Veel VDJ gebruikers hebben een prima werkend systeem. Zij hebben niet meerdere kaarten, maar een professionele geluidskaart met meerdere uitgangen. De demo is ervoor om uit te zoeken of VDJ past bij je behoefte. Sommige software leveranciers sluiten de demo automatisch af na 10 of 15 minuten, VDJ heeft ervoor gekozen om een aantal geavanceerde features uit te schakelen. Dit is een keuze. Om het gelijk waardeloos te noemen vind ik dan ook een beetje makkelijk.

Daarnaast, weet je met een gekraakte versie nog niet of het goed werkt, omdat in deze versies vaak andere problemen zitten. Laatst nog blies iemand 4 speakers op in de discotheek waar hij werkte. Dit lag aan de gekraakte versie die hij gebruikte.

Als je met VDJ in een discotheek aat werken, zoals je eerder zei, is die 125 euries peanuts. 1 avondje werken en het is terug verdiend... Heb je je muziek wel origineel gekocht of heb je een muziek abonnement?

Verder vind ik het een beetje dom om op een officieel forum, hulp te gaan vragen als je een gekraakte versie gebruikt. Zie het zo. Je steelt eerst een auto bij een autodealer. Na een week ga je terug en zeg je: "Vorige week heb ik deze auto bij je gejat, maar ik weet niet hoe ik olie moet bijvullen. Kan je me even helpen?" Denk je dat de auto verkoper je helpt? Ik denk eerder dat hij je tegen de grond slaat. Ben je hier nog goed behandeld.

Ewout
 

发表时间 Mon 31 Oct 05 @ 11:08 pm


(陈旧帖子或论坛版块会自动关闭)