快速登录:  

Forum: Dutch Forum

话题: help met hoofdtelefoon

由于该帖子已年深日久,可能包含陈旧过时或描述错误的信息。

hey ik heb een dj controle mp3 en weet niet waar ik mijn koptelefoon moet steken om de nummers te
kunnen voor beluisteren en hoe moet ik da spel eigenlijk aan sluiten op een discobar om er mee te gaan spelen op een feest
 

发表时间 Mon 24 Oct 05 @ 6:34 pm
maus75PRO InfinityMember since 2003
dj-karl Moet je misschien je hoofdtelefoon met je pc-geluidskaart verbinden ? Volgens mij zitten er op de mp3 console minder aansluitingen dan op de dj console?! (en heb je dus twee geluidskaarten nodig?)

Mag ik trouwens weten in welke winkel je de dj control mp3 hebt gekocht ?

Ik ben namelijk op zoek naar een winkel(reallife) waar je de duurdere versie "dj console mk2" kunt kopen !

 

发表时间 Tue 25 Oct 05 @ 1:29 pm
ja geen probleem heb de dj controle in de makro gekocht
 

发表时间 Tue 25 Oct 05 @ 6:04 pm
Bedoel je de Hercules DJ console? Bij de Hercules DJ console kan je de hoofdtelefoon voorin in de console steken. Met de DJ console versie werkt het dan prima.

Als je een andere console hebt, ben ik bang dat deze het niet ondersteunt. In de Demo versie is namelijk het sound card configuratie scherm niet beschikbaar en kan je niet de juiste instellingen maken.
Ewout
 

发表时间 Tue 25 Oct 05 @ 6:53 pm
maus75PRO InfinityMember since 2003
Ewout, zoals je al zegt dj console. Volgens mij gaat het hier over een nieuw apparaat van hercules namelijk de Hercules MP3 CONTROL. Deze heeft volgens mij geen geluidskaart onboard maar alleen usb besturing !! Je kunt op de mp3 control volgens mij ook geen rca (tulp) aansluitingen ontdekken !!

Het kan aan mij liggen maar de mp3 controller is denk ik echt alleen een controller !!

De duurdere versie DJ CONSOLE mk2 komt ook binnen een paar dagen in voorraad bij verschillende webshops. Deze heeft weer wel alle mogelijkheden als de eerste dj console (rca-mic-line in).
Bovendien hoop ik dat deze flink verbeterde knoppen en reactie vertonen.

Het lijkt mij weer wel leuk (speelgoed) !! Alleen de prijs vind ik nog wat hoog aangezien de bekende problemen na het uitbrengen van de eerste dj console. Qua vormgeving is het apparaat bijna niet veranderd en ben ik ook bang dat ze weer hetzelfde printplaatje gebruiken. De schakelaars onder de play en pause knoppen MOETEN veranderd zijn anders kunnen ze hun product wel vergeten na de eerste keer !!!

Ik zou zeggen neem eens een kijkje op de Hercules Website of zoek op i-net naar dj console mk2.

Groeten
Maus
 

发表时间 Wed 26 Oct 05 @ 4:35 pm
Maus,
voor mij geen Hercules controller meer. Die van mij ligt al tijden stof te happen. Ik heb een D-Vinyl2020 en die past heel goed bij mijn table top cd spelers.
Ik had een van de eerste dj consoles en ik vind het echt prut. Zeker als je Pioneer of Denon cd spelers gewend bent.
Ewout
 

发表时间 Wed 26 Oct 05 @ 10:16 pm


(陈旧帖子或论坛版块会自动关闭)