快速登录:  

Forum: Dutch Forum

话题: info gevraagd

由于该帖子已年深日久,可能包含陈旧过时或描述错误的信息。

ik zit nu met een JB system premium mengpaneel...
Wat ik mij afvraag....
Moest ik de volledige versie van virtualdj kopen , wat voor PC en mengpaneel heb ik dan nodig om er ten volle gebruik van te kunnen maken.Daarmee bedoel ik : op 2 kanalen op mengpaneel mixen (eventueel) en vooral voorbeluistering....
 

发表时间 Thu 11 Mar 04 @ 6:57 pm
BTW mijn PC heeft maar 1 geluidsoutput.
en dus het belangrijkste is dus dat ik voorbeluistering wil , maar ik neem aan dat dat niet zal gaan met 1 geluidskaart en 1 line in op mijn mengpaneel.....
 

发表时间 Thu 11 Mar 04 @ 7:03 pm
De Systeem Vereisten:
Minimum:

PIII 850 MhZ computer
800x600 SVGA video
DirectX compatible soundcard
128 MB RAM
20 MB free on the hard-drive

Aanbevolen:
PIV 1.2 GhZ computer
1024x768 SVGA video
4.1 DirectX compatible soundcard (with front and rear separate outputs)
512 MB RAM
20 MB free on the hard-drive

Verder denk ik dat een externe mixer enkel als output geselecteerd kan worden wanneer de volledige versie aangekocht is.

Een Geluidskaart met 1 enkel output hoeft geen probleem te zijn aangezien je gebruik kan maken van " Y "Audio Splitters (volledig stereo of mono).

GnoedeL
 

发表时间 Thu 11 Mar 04 @ 7:44 pm
maar krijg je dan niet een slechtere geluidskwaliteit?
alvast beadankt....
 

发表时间 Fri 12 Mar 04 @ 7:09 pm
Ik heb een dj m ix station gekocht bij de fnac en will graag updates hebben en mijn product registreren, staat alleen nergens een reg nr. anybody has some advice.
is er ook een voor afluistering mogelijk of moet ik dan een xtra soundcard kopen.heb nu een sigmatel ingebouwde geluidskaart
graag wat advies
laterz
shiverz
 

发表时间 Fri 12 Mar 04 @ 9:35 pm
@ BlackJack
Het lijkt me altijd beter om 'niet' te prutsen met omwegen.
Ik heb het zelf nog niet geprobeerd maar aangezien DJHomeboy het zo doet vermoed ik dat het kwaliteitsverschil minimaal zal zijn. (Hij gebruikt deze opstelling in een Club)
Het is waarschijnlijk een standaard Geluidskaart die je in je PC hebt zitten. Als je professioneel wil beginnen draaien of als de geluidskwaliteit hoog moet zijn, schakel je best over naar een betere geluidskaart met meer uitgangen.

GnoedeL
 

发表时间 Sat 13 Mar 04 @ 12:38 pm
 

发表时间 Sat 13 Mar 04 @ 12:47 pm
@gnoedel , merci , volgend jaar krijg ik waarschijnlijk wel een nieuwe PC , ik zal voor meerdere geluidsuitgangen zoregn (best 1 vanvoor en 1 vanachter)
En dan mss mix station kopen :)
 

发表时间 Sun 21 Mar 04 @ 11:28 am
Hey mensen,
weet iemand toevallig wat de foutmelding "protection error 16" betekent, ik krijg m de hele tijd wanneer ik de trial versie van 1.08 van virtual dj installeer. Enne nog iets, heeft iemand HELE vette skins, want ik ben alweer uitgekeken op welke ik nu heb enk zoek ook leuke nieuwe opties. En NOG iets, heeft iemand een goeie volledige versie van virtual dj 1.05 of hoger die diegene wel wil doorsturen?

Als iemand een antwoord heeft op mn vra(a)g(en), stuur dan ALSJEBLIEFT een emailtje naar --@--.-- of voeg me voor de handigheid even toe...

--
Moderated by Lady Cameron
Sorry Shando XL no email address is allowed from a demo user
 

发表时间 Mon 22 Mar 04 @ 6:56 pm
Nog wat info gevraagd over hercules console.
Kan je die aansluiten op een mengpaneel?
En op een Virtual DJ Pro console?
de Virtual DJ Pro console zal wel veel beter zijn , en ge moet er toch 2 van kopen.
 

发表时间 Tue 23 Mar 04 @ 6:52 pm
Een Hercules DJ Console aansluiten op een mengpaneel gaat volgens mij. Ik dacht het toch gelezen te hebben in een ander forum. (Er zijn toch equalisers aanwezig op zo'n DJ Console?)
Maar ik zie het nut niet om een XP-10 te verbinden met een Hercules DJ Console. Het lijkt me beter om te kiezen tussen een XP-10 en een Hercules DJ Console.

PS: Je hoeft geen 2 XP-10's te kopen, er is een "switch" button aanwezig waarmee je elke deck apart kan selecteren.

GnoedeL
 

发表时间 Tue 23 Mar 04 @ 7:42 pm
ok , merci . maar het zou wel leuk zijn moest ik er zeker van zijn dat ik mijn mengpaneel kan aansluiten op de hercules console want ik heb namelijk geen headphone op mijn versterker. en met een mengpaneel kan je nog veel andere handige dingen...
 

发表时间 Wed 24 Mar 04 @ 5:53 pm
Ik zou zeggen: kijk eens rond in de andere forums?
 

发表时间 Wed 24 Mar 04 @ 7:05 pm
okelidokeli en thx
 

发表时间 Thu 25 Mar 04 @ 6:22 pm


(陈旧帖子或论坛版块会自动关闭)