快速登录:  

Forum: Dutch Forum

话题: DSP-plugin

由于该帖子已年深日久,可能包含陈旧过时或描述错误的信息。

Weet er iemand hoe je die winamp plugin moet inschakelen met Atomix?????

GnoedeL
 

发表时间 Sat 04 Jan 03 @ 5:18 pm
ikkeHome userMember since 2003
Bedoel je nu een DSP plugin of die visual-plugin? Als ik mij niet vergis zijn Winamp DSP plugins (dus sound-effects) sinds v2.0 niet meer bruikbaar in Atomix.
Met die visual plugin van sclavel kan ik je niet verderhelpen, geen ervaring :)

Greetz, Ikke
 

发表时间 Sat 04 Jan 03 @ 5:54 pm
heb je de discussie in "general forum" gevolgd??? DJ Walkers zei dat het nog mogelijk was. Het heeft iets te maken met de broadcast plugin ofzo.

GnoedeL
 

发表时间 Sat 04 Jan 03 @ 8:40 pm
ikkeHome userMember since 2003
Ik snap het al, ja.
Ga es naar http://www.shoutcast.com/download/broadcast.phtml, en bekijk alles daar goed (ik kan niet uit ervaring spreken... zal es proberen.) Als alles mooi geconfigureerd en geinstalleerd is, moet je in Atomix naar de Recording pagina gaan, en op Filename klikken. Kies in de CFileOpenDlg *.dll onder Save as type (onderaan) en open zo je ShoutCast DLL. Mix dan zoals je bij een normale recording zou doen, en je internetpubliek zou je moeten horen :) Ik zal straks eens het een en het ander uitproberen.

Greetz, Ikke
 

发表时间 Sat 04 Jan 03 @ 8:48 pm
ikkeHome userMember since 2003
Ik heb het draaiend. Vrij eenvoudig.
Ga dus naar die shoutcast pagina, en installeer die DJ DSP Plugin (alhoewel dat niets met DSP te maken heeft, maar soit :) in de Winamp API is dat allemaal hetzelfde...) en installeer die. Let wel: je moet Winamp 2.x (dus niet 3.x) draaiend hebben volgens de site. Ik heb het niet geprobeerd met 3.x.
Als dat alles gedaan is, moet je toegang krijgen tot een shoutcast server. Ikzelf heb de test gedaan door hier op mn eigen server de shoutcast server te installeren en zo te broadcasten, want ik zit met een uploadlimiet :)
Open nu Atomix, ga in de recording tab, Filename:, ga naar de installatiedir van uw shoutcast plugin (c:\program files\winamp\plugins of zoiet) en open dsp_sc.dll . Nu opent er een dialoogvenster (vrijduidelijk :)) Vul hier alles in, klik connect, en begin te mixen. Nu nog luisteraars krijgen :) Die moeten naar http://uw-server.net:8000/listen.pls gaan in WinAmp. Ik ga ervan uit dat 8000 de poort van de Shoutcast server (standaard=8000) is.

Als je nog vragen hebt, go ahaed :) Ik ga nu wel al die boel van mn systemen gooien want heb dat toch niet nodig en heb dringend een paar nieuwe harddisks nodig :)

Greetz, Ikke
 

发表时间 Sat 04 Jan 03 @ 9:15 pm
LoL

vriendelijk bedankt kerel!!!
 

发表时间 Sun 05 Jan 03 @ 1:40 am
ikkeHome userMember since 2003
Geen probleem :) It's my pleasure (ik hoop dat enkele woorden niet-nederlands nu niet onmiddelijk gemodereerd gaan worden :))

Greetz, Ikke
 

发表时间 Sun 05 Jan 03 @ 11:32 am
djmarcoHome userMember since 2003
hoe kan ik de taal file van nederland actief krijgen in welke map moet ik hem stoppen
 

发表时间 Mon 06 Jan 03 @ 12:16 am
ikkeHome userMember since 2003
Kopieer het gedownloade bestand naar c:\program files\atomixmp3 of ergens anders waar Atomix geinstalleerd is, en rename het naar language.xml
Neem best eerst een Backup van de engelse file :)

Greetz, Ikke
 

发表时间 Mon 06 Jan 03 @ 8:33 pm
dat dialoogvenster verschijnt niet.. groetjes
 

发表时间 Thu 24 Nov 05 @ 8:00 pm


(陈旧帖子或论坛版块会自动关闭)