快速登录:  

Forum: VirtualDJ Technical Support

话题: deezer favoriete nummers
halllo allen heb even een vraagje zou er in de volgende update van virtual dj ook een nieuwe deezer functie kunnen bijkomen een map met al jou favoriete nummers. nu staat er alleen. chart. liked albums. liked playlists. graag zou ik er ook bijzien als ik virtual dj opstart en deezer selecteer de map liked nummers zodat ik ook meteen kan zoeken in mijn favoriete nummers hoop dat jullie hier iets mee kunnen
 

发表时间 Fri 24 Mar 23 @ 5:47 pm
user26602393 wrote :
halllo allen heb even een vraagje zou er in de volgende update van virtual dj ook een nieuwe deezer functie kunnen bijkomen een map met al jou favoriete nummers. nu staat er alleen. chart. liked albums. liked playlists. graag zou ik er ook bijzien als ik virtual dj opstart en deezer selecteer de map liked nummers zodat ik ook meteen kan zoeken in mijn favoriete nummers hoop dat jullie hier iets mee kunnen

Translated = hello everyone just have a question, could there be a new deezer function in the next update of virtual dj, a folder with all your favorite songs. now it stands alone. chart. liked albums. liked playlists. I would also like to see it when I start up virtual dj and select deezer the folder liked songs so that I can immediately search my favorite songs hope you can do something with this
 

发表时间 Fri 24 Mar 23 @ 6:26 pm
Favourite tracks is already in the list under the Deezer dropdown section of the folder.
 

发表时间 Fri 24 Mar 23 @ 7:46 pm
Doesn't show up for me either. favorite songs
 

发表时间 Sat 25 Mar 23 @ 12:25 pm
@nachtfalke0 have you actually selected any Deezer tracks as favourites?

I'd imagine that you'd need to mark at least one track as favourite before the folder appears.
 

发表时间 Sat 25 Mar 23 @ 2:49 pm
AdionPRO InfinityCTOMember since 2006
Unfortunately these are not available through the deezer API currently
 

发表时间 Sat 25 Mar 23 @ 3:51 pm
@GROOVINDJ yes I have plenty of favorite songs in Deezer
 

发表时间 Sat 25 Mar 23 @ 6:52 pm
kan misschien ook in de volgende build van virtual dj worden opgelost dat limiet wordt verwijderd heb de liked nummers inmiddels heb nou ongeveer wat is het bijna 2200 nummers in mijn vind ik leuk lijst staan enkel worden hier maar 1000 van weergegeven als jullie hier een oplossing voor hebben om al mijn liked nummers te kunnen zien ipv enkel 1000 ipv bijna mijn 2200 in de lijst alvast bedankt anders wacht ik tot de volgende build van virtual dj
 

发表时间 Mon 26 Jun 23 @ 3:49 pm