快速登录:  

Forum: Dutch Forum

话题: Virtual DJ - User Manual

由于该帖子已年深日久,可能包含陈旧过时或描述错误的信息。

Beste VDJ'ers,
Ik vind de online manual van VDJ bijzonder gelikt, mooi geïllustreerd en zeer duidelijk, ik gebruik de Engelse versie. Maar, ik ben al een jaartje ouder, en ben het gewend om een papieren versie te gebruiken die ik naast mijn laptop leg en gewoon blader naar het item waar ik info over wil. Ik heb onlangs VDJ 2021 gedownload met enkele nieuwe features die ik wil uittesten, dus mijn vraag is of er nog een pdf-versie bestaat (of kan gemaakt worden) van de Engelse online manual ? Groetjes. Jos.
 

发表时间 Fri 13 Nov 20 @ 7:14 pm
jos_gilles wrote :
Beste VDJ'ers,
Ik vind de online manual van VDJ bijzonder gelikt, mooi geïllustreerd en zeer duidelijk, ik gebruik de Engelse versie. Maar, ik ben al een jaartje ouder, en ben het gewend om een papieren versie te gebruiken die ik naast mijn laptop leg en gewoon blader naar het item waar ik info over wil. Ik heb onlangs VDJ 2021 gedownload met enkele nieuwe features die ik wil uittesten, dus mijn vraag is of er nog een pdf-versie bestaat (of kan gemaakt worden) van de Engelse online manual ? Groetjes. Jos.


Hoi Jos. Je kan het altijd zelf printen vanuit je browser zelf. Het eerst item was echter al 7 bladzijden . . . .
 

发表时间 Sun 15 Nov 20 @ 1:04 pm
Jos
Ik heb een werkje voor de lange winteravonden
Open de online handleiding selecteer de 1e pagina
Open word en gebruik knippen en plakken in de verkenner
Plak de 1e pagina in word

Als je hem volledig in word hebt staan kan je hem nog eventueel vertalen met google translate
Ik weet het is veel werk maar zo kan je er ook aankomen
Succes DJ musiclover

 

发表时间 Mon 16 Nov 20 @ 3:22 pm
Mijne heren,

Mag ik jullie danken voor de reacties. Ik vermoed dat het een monnikenwerk zal worden. Maar goed, ik probeer er alvast werk van te maken.

Groetjes.
Jos.
 

发表时间 Thu 19 Nov 20 @ 10:15 am


(陈旧帖子或论坛版块会自动关闭)