快速登录:  

Forum: Dutch Forum

话题: Je set opnemen tijdens timecode

由于该帖子已年深日久,可能包含陈旧过时或描述错误的信息。

Ik ben in het bezit van volgende Setup :
Pioneer 2x cdj 1000 mk2 , 1x djm 600 , MacBook pro en audio 8 interface om met timecode cd’s te draaien. Dit werkt super!
Nu is mijn vraag, hoe neem ik mijn set op?
In kan wel opnemen maar hoor uiteraard enkel het timecodesignaal.
Moet ik vanuit mijn audio 8 interface terug naar mijn laptop en van daaruit via een ander programma opnemen?

 

发表时间 Tue 20 Feb 18 @ 9:45 pm
Er zijn meer opties. Als je je uitgang (waarmee je nu je resultaat hoorbaar maakt) terug kan sturen naar een ingang op je laptop en die ingang configureert als Record Loopback kun je daarvandaan ook in VDJ opnemen. Je hebt dan alleen waarschijnlijk geen uitgang meer over om naar je mengtafel/versterker te sturen. De tweede optie zou zijn je uitgang naar een mengtafel (of versterker, als die een Aux-uit heeft) te sturen en daar een Boot of Record-uitgang van te pakken. Ook die kan je weer terugsturen naar je laptop.
 

发表时间 Mon 26 Feb 18 @ 12:58 am
Ik heb de rca master out naar chanel 7 input audio 8.
Ik merk wel dat het opgenomen geluid zeer stil is. Zou het kunnen dat mijn rca out stuk is en te weinig geluid uitstuurt? Ik merkte ook al zoiets toen ik enkel met cd’s draaide.
 

发表时间 Tue 27 Feb 18 @ 5:23 pm
Je hebt waarschijnlijk een ASIO-controlpanel op je laptop om de kanalen te configureren. Je zou daar eens in moeten kijken of je de ingang verder open kunt zetten.
 

发表时间 Fri 02 Mar 18 @ 6:46 pm


(陈旧帖子或论坛版块会自动关闭)