快速登录:  

Forum: Dutch Forum

话题: JB Systems DJ Kontrol 4

由于该帖子已年深日久,可能包含陈旧过时或描述错误的信息。

Hoi iedereen, ik heb een 2 tal weken geleden een nieuwe DJ Kontrol 4 van JB Systems gekocht, nu krijg ik steeds een melding dat mijn LE licentie maar goed is voor nog 5 dagen ?
Software en driver zitten op een cd in de doos bij de kontroller, hoe kan dat dat ik maar een tijdelijke versie heb??
Graag advies aub.
 

发表时间 Tue 02 Jan 18 @ 10:40 am
AdionPRO InfinityCTOMember since 2006
Je kan gratis 30 dagen gebruik maken van de Pro features, dat is hetgeen dat bij jouw over 5 dagen afloopt.
Daarna val je terug op de LE-mode, die je zo lang kan gebruiken als je wil.
 

发表时间 Tue 02 Jan 18 @ 1:08 pm
Hi
I have got a jb systems dj-kontrol 4
everything works on it except my analog turntables are connected and if i put a record on channel 1 or 2 in the faders do not fade i can't fade away that music ,
Can some help me please?
Regards Henri
 

发表时间 Wed 09 May 18 @ 6:40 am
hi i want drivers for this michine
 

发表时间 Fri 13 Sep 19 @ 5:11 pm
 

发表时间 Thu 24 Oct 19 @ 1:44 pm
beste mede-VDJ'ers,

De laatste tijd liep de software soms vast/uit (geen geluid meer). Als ik de usb uit trok en terug instak werkte het vaak onmiddelijk terug. Maar dat bleef niet werken. Ik heb nu nieuw usb aansluiting gekocht en dat lijkt te werken.

Ook had ik gelezen dat dit kon zijn door mijn gain. Ik probeer deze nu mooi onder de 0 te houden, maar hierdoor moet ik wel de master aanzienlijk hoog zetten en ook de versterkers. En dan nog lijkt het niet luid genoeg. Maar hij viel wel niet meer uit. Ligt het 'luider' spelen aan de MIDI-controller of aan de geluidskaart van de PC, of aan nog iets anders.
Bijkomend hierbij communiceerd mijn masterknop blijkbaar niet met de software, ik moet die op de software handmatig hoog zetten. Is daar een oplossing voor?

grts,
Arne
 

发表时间 Thu 24 Oct 19 @ 1:56 pm


(陈旧帖子或论坛版块会自动关闭)