快速登录:  

Forum: Nordic Forum

话题: Äntligen !

由于该帖子已年深日久,可能包含陈旧过时或描述错误的信息。

Det är med stor glädje och nästan med en liten tår i ögat jag noterar hur en ny epok för oss Nordiska AtomixMP3 användare idag har skapats !! Hoppas verkligen att vi i detta forum kan skapa en kreativ och givande diskussion runt programvaran samt användandet av den ! Då detta är ett Nordiskt forum hoppas jag att vi ska kunna förstå varandra - använd gärna standaruttryck för att underlätta !
Förvänta er inga svar rörande tjuvkopiering av programvaran, serienummer och liknande.... ;)

Välkommna !!!
 

发表时间 Sat 04 Jan 03 @ 2:26 pm
Ja... jag trodde aldrig att det skulle hænda... men dær ser man. Det gæller att tjata.

Du sa det mesta... min medmoderator. Dom samma regler gæller her som i dom andra forumen. Om dessa regler bryts, så har vi inget annat val enn att stænga forumet.

Nog med allvars-pratet... Ha det så kult...

- Jim


 

发表时间 Sat 04 Jan 03 @ 5:44 pm
Tänka sig var det går bara om man är trevlig och inte minst tjatig! Skulle bara fråga några här som gillar att leka med att "justera" AtomixMp3? Med detta så menar jag självklart att man kan bygga något tillsammas, något vi alla kan vara stolta över? (Jag är **vligt iver på att höra alla roliga förslag som till detta forumet ;)
 

发表时间 Sun 05 Jan 03 @ 10:41 pm
Tänker du på plugins ?! Har själv inte gett mig in i det snårträsket, men det finns en hel del att göra på den fronten om man behärskar konsten (låter nästan som trollkarlsgöra !).
 

发表时间 Mon 06 Jan 03 @ 12:25 am
Håller på med en hel del "plugins" till mina ljud-kort i alla fall, men det är alltid svårt att göra till alla dom andra ljud-korten på marknaden eftersom dom alltid har andra inställningar och inte minst andra frekvenser. Ska bygga lite på DD-tekniken så kanske alla kan komma åt allt man kan göra med ljud-kort ;)
 

发表时间 Mon 06 Jan 03 @ 12:29 pm


(陈旧帖子或论坛版块会自动关闭)