快速登录:  

Forum: Dutch Forum

话题: Automix (Video)
hesselPRO InfinityMember since 2005
Ik sleep mijn videobestand naar de automix, stel de automix type en lengte in en activeer shuffle. Elk nummer gaat in een mooie overgang in elkaar over. Plots gaat VDJ uit om vervolgens weer aan te gaan in een andere skin en mijn automix playlist is leeg. Deze niet gewenste actie gebeurt in elke skin, dus daar heeft het geen invloed op. Ga ik mijn videobestand één voor één afspelen (niet vanuit de automix playlist, maar gewoon vanuit mijn bestand in de lokale omgeving, gaat het goed. Wie kan me vertellen hoe dit kan en hoe ik dit kan verhelpen.
 

发表时间 Sat 29 Oct 22 @ 4:40 am
AdionPRO InfinityCTOMember since 2006
Gebeurt dit met elk video-bestand, of steeds met dezelfde?
 

发表时间 Sat 29 Oct 22 @ 7:07 am
hesselPRO InfinityMember since 2005
Dat is moeilijk na te gaan. Ik sleep ongeveer 1500 videobestanden naar de automix.
De meeste bestanden hebben de extensie m4v, maar ook mp4 komt voor. Dus met dat ik het ernaar toe sleep, gebeurt het vrijwel direct. Aan instellingen heb ik niets veranderd, het heeft altijd gewerkt (gespeeld).
 

发表时间 Sat 29 Oct 22 @ 3:15 pm
AdionPRO InfinityCTOMember since 2006
Probeer een kleinere selectie te verslepen om zo beter na te gaan welk bestand precies de oorzaak is.
Vermoedelijk gebeurd de crash tijdens het scannen van een nog niet gescanned video bestand waar mogelijk iets mis mee is.
 

发表时间 Sat 29 Oct 22 @ 3:42 pm
hesselPRO InfinityMember since 2005
Dat was een goede tip.
Uiteindelijk heb ik het bestand gevonden die de crash veroorzaakte. Waarom weet ik niet, maar ik heb deze verwijderd en het probleem is verholpen. Bedankt voor je tip.
 

发表时间 Mon 31 Oct 22 @ 1:58 pm
AdionPRO InfinityCTOMember since 2006
Je hebt toevallig geen backup meer van het bestand?
Het zou eventueel handig zijn als we het konden bekijken om te voorkomen dat gelijkaardige bestanden in de toekomst voor een crash zorgen.
 

发表时间 Mon 31 Oct 22 @ 2:26 pm
hesselPRO InfinityMember since 2005
Ik heb het bestand, als jullie er belang bij hebben kan ik het jullie doe toekomen. Zeg maar hoe !!
 

发表时间 Fri 04 Nov 22 @ 4:04 am
AdionPRO InfinityCTOMember since 2006
Bedankt, ik heb een prive-bericht gestuurd met mijn email adres
 

发表时间 Fri 04 Nov 22 @ 7:03 am
hesselPRO InfinityMember since 2005
Adion,

Ik heb je het bestand gestuurd via je mailadres.
 

发表时间 Sun 06 Nov 22 @ 10:15 pm
AdionPRO InfinityCTOMember since 2006
Bedankt, goed ontvangen, ik kijk er naar
 

发表时间 Mon 07 Nov 22 @ 9:33 am