快速登录:  

Forum: Dutch Forum

话题: VDJ 5.2.1 Release

由于该帖子已年深日久,可能包含陈旧过时或描述错误的信息。

VDJ 5.2.1 is uitgekomen en kan door alle full version users gedowload worden via de "Download Center" knop.
Dit is voornamelijk een bug fix voor verschilende controllers, zie hier voor meer info.
Veel mix plezier.
Ewout
 

发表时间 Thu 04 Sep 08 @ 2:57 pm
dammiePRO InfinityMember since 2007
Hi Ewout, bedankt voor de support bij de vorige versie. Was mij nog steeds niet gelukt om die te installeren ondanks alle aangeboden oplossingen. Deze versie ging weer probleemloos. Tot de volgende uitdaging!
 

发表时间 Mon 08 Sep 08 @ 3:53 pm
Hallo iedereen,


Ik hoop dat jullie me mischien kunnen helpen met het volgende....
ik heb onlangs 2x pioneer cdj 400 aangeschaft ik ben dagen en nachten bezig geweest
om dit gebeuren werkend te krijgen met vdj die op me laptop staat maar helaas geen resultaat
ik heb een hp laptop type 6820s met vista er op normaal draai ik ook met deze laptop i.c.m. met
de bcd 3000 en een externe schijf van 500 gb erbij en dit zonder problemen.

nu wil ik graag de cdj 400 gaan gebruiken als controller i.p.v. de bcd 3000
kunnen jullie me daarbij a.u.b. mee helpen hoe ik het eventueel moet installeren enzo, ik snap er niets meer van.

op me laptop heb ik vdj versie 5.0 rev5 of moet ik een ander versie hebben om dit gebeuren tot stand te krijgen
de software voor de players zijn al geinstaleerd zowel op pc als in de players

nou ik hoop dat jullie mij met deze info mij kunnen helpen.

mijn dank is groot.....


groetjes......

Jimmy

 

发表时间 Sat 20 Sep 08 @ 7:10 am
oh.. jah en nog een vraagje bij deze....

heb ik nou een geluidskaart nodig voor me laptop om de cdj apart aan te kunnen sturen op me menpaneel of hoef dat niet...


dank u...


jimmy
 

发表时间 Sat 20 Sep 08 @ 7:18 am
Graag on topic blijven. Deze thread gaat over de nieuwe versie van VDJ. Zoek in het forum naar een thread met hetzelfde onderwerp. Vind je die niet maak dan een nieuw topic aan.
Ewout
 

发表时间 Sun 21 Sep 08 @ 8:34 am
Hi

Weet jij toevallig ook of we nog lang moeten wachten op de update die 2 denon dn-s1200's native ondersteund?
De ondersteuning voor 1 werkt waanzinnig, maar je hebt er nou eenmaal twee nodig meestal...

Het zou tof zijn als jij hier jouw licht over kunt schijnen....


Jay
 

发表时间 Thu 25 Sep 08 @ 2:32 am
Ik zit wel in het beta test team, maar ik kan (en mag) niets zeggen over toekomstige versies. Daarnaast is het vrij lastig te zeggen, wanneer een nieuwe versie klaar is, dit hangt onder andere af van hoeveel fouten er tijdens het testen worden ontdekt. Rustig afwachten dus.
Ewout
 

发表时间 Thu 25 Sep 08 @ 11:24 am
Hallo,

Ik heb via marktplaats een DJ cosole MK2 gekocht.
De bijbehorende cd kon ik niet downloaden.
Het blijkt dat het een versie is voor Windows XP, ik gebruik vista home.
Ook kreeg ik de meldiing dat het serial number al bestaat.
Via de website heb ik toch de versie kunnen downloaden op mijn latop.
Virtual DJ versie 3.4.0.0

Vraag

Ik krijg geen geluid via mijn pc, oftewel ik hoor niets.
Wat is er aan de hand?
Moet ik externe luidsprekers aansluiten?
Moet ik iets aanpassen in mijn PC.

Graag z.s.m. bericht aub

groeten,
John Blijlevens
 

发表时间 Fri 17 Oct 08 @ 4:15 am
John, deze thread gaat over een nieuwe versie van VDJ. Graag je vraag stellen in een thread met hetzelfde onderwerp of een nieuwe thread aanmaken.
Ewout
 

发表时间 Sun 19 Oct 08 @ 8:22 am
ik heb deze geinstalleerd maar muziek blijft telkens haperen

als ik de uitgang op extern mengpanneel plaats krijg ik er ook geen geluid uit

enkel als ik hem direct op versterker zet

voor mij is het nog allemaal nieuw
 

发表时间 Fri 12 Dec 08 @ 6:13 pm
heb je de demo hier geinstalleerd?? of gebruik je die van uw rmx?? gelieve ook uw vraag in een ander topic te stellen of een nieuwe aan te maken!! dit topic is enkel voor nieuwe update's van vdj.
Mvg Albert
 

发表时间 Sat 13 Dec 08 @ 6:28 am
Ha die Ewout,

We zijn inmiddels alweer 4 maanden verder sinds 5.2.1 is uitgekomen.
Hierbij werd door meerdere gebruikers al hard geroepen om ondersteuning van 2x denon dns-1200 ipv maar één!

Al die tijd is er nog geen nieuws over verschenen.
Heb jij inmiddels toch zicht hierop...
Ook al heb je eerder al aangegeven dat je over beta's niets mag zeggen... is het inmiddels na bijna een half jaar geen updates meer wel heel erg stil.

Graag jouw input,

Jay
 

发表时间 Mon 29 Dec 08 @ 2:52 pm
Hallo , ik heb net mijn nieuwe DENON DN HD2500 gekocht en heb deze willen aansluiten op deze versie van VDJ en is ondertussen gelukt.

heb dan op de site gezien dat er een skin is van deze denon maar kan die niet direct terug vinden,weet iemand hoe ik deze kan bekomen

Groetjes
Raf
 

发表时间 Thu 22 Jan 09 @ 4:12 am
Ik dacht dat dit topic alleen voor updates van Virtual DJ Pro was?
Misschien zouden we een driver ter beschikking kunnen stellen voor het werkwoord LEZEN!
Mvg, Bob
 

发表时间 Fri 23 Jan 09 @ 9:15 pm
KishwarHome userMember since 2009
Ik heb de Consule RMX geleend voor een tijdje.
Ik heb nu de geluidsinstellingen wel goed
en heb de virtual dj 5.2 pro.

Ik heb nu een ander probleem:
Als ik een knopje draai of verschuif hoor ik een soort van gekraak.
Dat is heel lastig. Hetzelfde gebeurt ook als ik de knopjes aanpas op het beeldscherm met m;n muis.

Heeft iemand hier een oplossing voor?

Alvast bedankt!
 

发表时间 Wed 28 Jan 09 @ 1:08 pm
Dit is een forum dat gaat over de release van de opdate op zich, NIET over zulke problemen, aangezien die hier neits mee te maken hebben. Voor dit soort problemen zoek je best eerst eens in het forum (jouw probleem is al een paar keer behandeld, tip: ASIO) en als je geen oplossing vidnt op die manier, dan maak je een nieuw topic aan.

GreeTzZ
 

发表时间 Wed 28 Jan 09 @ 1:26 pm
djstmHome userMember since 2008
Ha die Ewout,

We zijn inmiddels alweer 4 maanden verder sinds 5.2.1 is uitgekomen.
Hierbij werd door meerdere gebruikers al hard geroepen om ondersteuning van 2x denon dns-1200 ipv maar één!

Al die tijd is er nog geen nieuws over verschenen.
Heb jij inmiddels toch zicht hierop...
Ook al heb je eerder al aangegeven dat je over beta's niets mag zeggen... is het inmiddels na bijna een half jaar geen updates meer wel heel erg stil.

Graag jouw input,

Jay

Naar dit antwoord ben ik ook op zoek. Ik ga VDJ 5.2 niet aanschaffen voordat ik zeker weet dat ik 2 DN S-1200's (volledig) kan gebruiken in VDJ. Heb met de trial versie één speler werkend gekregen (dus incl. track info etc.). Wanneer VDJ 2 spelers volledig kan gebruiken ga ik over tot aanschaf van de laatste versie, anders wellicht toch andere software!!

Zou jammer zijn maar half jaar geen info is idd erg lang!
 

发表时间 Sun 08 Mar 09 @ 4:14 pm


(陈旧帖子或论坛版块会自动关闭)