快速登录:  

Forum: Dutch Forum

话题: Waar te koop? - Page: 1

由于该帖子的部分内容已年深日久,可能包含陈旧过时或描述错误的信息。

Ik ben wel geinteresseerd erin om Virtual DJ te kopen met gewoon de simpelste hardware mixertje..
Waar in Nederland kan je dat kopen, en welke is aan te raden voor mij als beginner? Hoe duur is dat dan?

Groet Nick
 

发表时间 Sat 19 Jan 08 @ 5:20 am
VDJ kun je hier op de website aanschaffen. Zodra je betaling binnen is krijg je je serienummer toegestuurd via de e-mail. Dit nummer registreer je hier op de website, waarna je de volledige versie direct kunt downloaden.
Een hardware mixer kun je aanschaffen in een muziekwinkel voorbeeld: Heuff, Winner of feedback. Of via het internet bestellen, bijvoorbeeld bij Thomann.
Ewout
 

发表时间 Sat 19 Jan 08 @ 9:03 am
maxlipsHome userMember since 2013
Beste forum gasten,

Ik heb sinds gistere een apple macbook pro gekocht en gebruik virtual dj pro full tijdens het draaien.
Het programma staat wel op mijn oude laptop maar niet op mijn macbook. Voordat ik het programma ga aanschaffen wil ik weten of ik mijn playlisten, cue points en andere gegevens die opgeslagen staan kan overzetten naar virtual dj op de macbook.

Dit schijn nog al problemen met zich mee te brengen. Ik heb in die 2 jaar dat ik VDJ op mijn laptop gebruik zo'n 650 cue points en 25 playlisten met gemiddeld 250 nummers. Dit moet ik wel over kunnen zetten anders word het geen dure VDJ voor op de macbook kopen!

HULP HULP

Groet, Max
 

发表时间 Thu 11 Apr 13 @ 1:04 pm
Hoe was je van plan je files over te zetten?
Ik moet ivm mijn redelijk verslijt aan laptops in 2 zaken dit vaak genoeg doen en gebruik voor de music folders een external HD.
Als je tevens in My Documents de VDJ file meetrekt, zou je m.i. al aardig op weg moeten zijn de boel kloppend te krijgen.
Bij mij blijven na het overzetten de cue's in ieder geval op hun plaats, iets dat erg belangrijk is aangezien bij ons de boel vaak op automix draait. (en een niet juist geplaatste cue dus pas opvalt als ik net bezig ben cuba libres te maken!)
 

发表时间 Thu 11 Apr 13 @ 2:05 pm
Een ruim 5 jaar oud lijk reanimeren met een vraag die niets met het oorspronkelijke topic te maken heeft..... Maak je de volgende keer aub een eigen topic aan?
Als je VDJ hebt geïnstalleerd, staan je VDJ-folders (die op een PC in de map Mijn Documenten staan) op je Mac (in Finder) onder Locaties / documenten / Virtual DJ. Als je de inhoud van die mappen van je PC overhevelt naar de mappen met dezelfde naam, moet het goed komen. Let daarbij vooral op de bestanden die in de map Virtual DJ zelf staan. De .XML-file is degene waar je muziekgegevens in staan.
Het enige waar je problemen mee kunt verwachten is dat op je Mac VDJ niet snapt wat de pathnames betekenen in de database. Daarom is de opmerking van Bob wel een goede: zet je muziek op een externe schijf. Dat maakt de conversie een stuk eenvoudiger.
 

发表时间 Thu 11 Apr 13 @ 6:55 pm
Hallo allemaal,
Ik heb sinds kort een controller met daarbij VDJ-LE aangeschaft. Nu ben ik serieus aan het overwegen om de pro versie aan te schaffen. Daarom wilde ik even vragen hoe dit in zijn werk gaat en hoe je de verkregen code moet registreren.Is de betalingsprocedurede doorgaans veilig . Ik ben niet echt vertrouwd met dit gebeuren dus goed raad is altijd welkom. Alvast bedankt.
Groeten.
 

发表时间 Thu 09 Oct 14 @ 5:26 pm
Stef,

alle info is >>hier<< te vinden. Klik op de Buy-knop van de door jou gewenste versie en voer je licentiecode van de LE-versie in. Dan weet je ook meteen hoeveel korting je krijgt op de aanschafprijs.
De betaalmethoden zijn daar ook te vinden: Creditcard, Paypal of betaling via de bank na een proforma-factuur. En die zijn net zo veilig als je eigen PC.
 

发表时间 Sat 11 Oct 14 @ 10:04 am
Hoi Martin,
Dank je wel voor je feedback.
Groeten,
Stef
 

发表时间 Mon 13 Oct 14 @ 2:57 am
Hallo, wie kan me iets vertellen of liever nog heeft er ervaring mee.
Het Audio Plan van Virtual DJ.
Kan ik bijv alle nummers ook off-line afspelen ??
Ik ben aan het denken om Virtual DJ 8 te gaan kopen en dan gelijk een abbonement af gaan sluiten op audio plan voor $ 9,99 per maand.
Heel graag reactie !

gr
 

发表时间 Thu 16 Oct 14 @ 9:56 am
Ja, offline afspelen kan. Je kunt de nummers streamen op locatie (hoewel ik daar zeker niet op zou vertrouwen) en je kunt de nummers "cachen", dus downloaden waardoor ze in een cache-map op je PC komen te staan. Zolang je maandelijks je abonnement voldoet blijft die muziek beschikbaar. Stop je met je audioplan, dan zal alle gedownloade muziek aan het eind van je abonnementsperiode geblokkeerd worden en niet meer af te spelen zijn.
Daarnaast is het belangrijk dat je tenminste 1x per maand verbinding hebt met internet, zodat VDJ weet dat je nog abonnee bent. Vergeet je dat een keer, dan sta je zonder muziek....
 

发表时间 Thu 16 Oct 14 @ 10:09 am
Oke Martin, bedankt voor je reactie!
De bedoeling is ook dat ik de nummers dan ga "cachen" (downloaden) thuis en eventueel als ik een liedje niet heb op lokatie.
Ik wil inderdaad ZEKER NIET afhankelijk zijn van internet op lokatie.
Ik kan dus onbeperkt "cachen" ??
Stel dat ik het een keer vergeet, wat kan ik dan doen om het alsnog terug te krijgen ?
Kan ik dan wel nog eigen muziek draaien ?
 

发表时间 Fri 17 Oct 14 @ 1:01 am
Ja. Zoals ik aangaf wordt, bij een te lange onderbreking, je gedownloade muziek geblokkeerd. Zodra je weer een verbinding hebt gemaakt en VDJ heeft je abo kunnen verifiëren, is die muziek ook weer beschikbaar. Uiteraard wordt je eigen muziek hier niet door beïnvloed.
 

发表时间 Fri 17 Oct 14 @ 2:46 am
Hallo Martin, dat is goed te horen.
Nu heb ik best een duur abonnement elke maand voor legale muziek te draaien op een feest
dus als ik een overstap ga maken dan scheelt me dat best wel wat.
 

发表时间 Fri 17 Oct 14 @ 4:17 am
Hallo Martin,

Als ik Virtual DJ 8 Pro ga kopen kan ik deze op mijn thuis PC installeren en ook op mijn laptop waarmee ik ga draaien ?

gr Marco
 

发表时间 Mon 27 Oct 14 @ 3:24 am
Hallo Martin,

Nog ff snel een vraagje, is dit legaal om mee te gaan draaien op een feest ?
Ik heb nu een muziek abonnement en ben aan het twijfelen om te gaan overstappen naar jullie.
 

发表时间 Mon 27 Oct 14 @ 3:27 am
1e: Ja. Officieel mag je een gigmachine en een backup voorzien van VDJ.

2e: De accounts worden alleen toegekend aan gebruikers in de landen waar ze een akkoord mee hebben. Je mag er dus inderdaad van uit gaan dat je legaal werkt met een C.U.-abonnement. Let alleen wel op: Om muziek voor publiek te mogen spelen moet jij of de locatie waar je speelt, wel BUMA-rechten hebben voldaan. In de meeste gevallen heeft de locatie dat al geregeld, maar het is wel zaak dat na te gaan als je geboekt wordt.
 

发表时间 Mon 27 Oct 14 @ 6:23 am
Dank je Martin.

Ik ga Virtual DJ 8 Pro bestellen met zo een abonnement.
Moet ik nog ergens rekening mee houden of heb je wat tips voor me ?
 

发表时间 Mon 27 Oct 14 @ 7:23 am
Ik zou niet weten wat ;)
(Behalve dat ik je kan aanraden dikke vriendjes met de handleiding te worden.....)
 

发表时间 Mon 27 Oct 14 @ 9:23 am
O ja,
kan ik alle externe geluidskaarten installeren op virtual DJ, ik heb de ESi gigaport AG ?
 

发表时间 Mon 27 Oct 14 @ 11:11 am
Als een geluidskaart herkend wordt door Windows, werkt'ie ook in VDJ.
 

发表时间 Mon 27 Oct 14 @ 11:47 am
61%