快速登录:  

Forum: Dutch Forum

话题: Virtualdj database op andere laptop

由于该帖子已年深日久,可能包含陈旧过时或描述错误的信息。

Ik gebruik al een poosje, virtual dj. Nu heb ik de VDJ map overgezet op mijn nieuwe HP laptop. Zelfde plek als bij de oude. Ook mijn muziek map 1 op 1 overgezet naar de nieuwe laptop. (plek, naam, structuur ongewijzigd). De meeste van mijn aanpassingen, cue, loops en kleur zijn nu weg. Heeft iemand een oplossing? Ben ik iets vergeten?
 

发表时间 Mon 13 Aug 18 @ 1:31 pm
AdionPRO InfinityCTOMember since 2006
Muziekmap op andere schijf? Dan moet je ook de virtualdj database van die schijf kopiëren
 

发表时间 Mon 13 Aug 18 @ 1:58 pm
Het gehele VDJ map van mijn oude Dell laptop gekopieerd naar de nieuwe HP laptop, in mijn documenten. Alles wat over dit onderwerp is uitgelegd, heb ik uitgeprobeerd, geen verbetering.
 

发表时间 Mon 13 Aug 18 @ 2:04 pm
Het gehele VDJ map met natuurlijk de database erin.
 

发表时间 Mon 13 Aug 18 @ 2:11 pm
Even terug dat mijn instellingen niet behouden blijven in mijn VDJ database. Ik ben nu bezig mijn cues, loops en kleur opnieuw in te stellen. Ik heb nu 150 nummers verwerkt. Wat mij opvalt dat de aantal bytes van de database niet toeneemt. Blijft staan op 15,0 mb (15.787.633 bytes) Moet ik iets in de instellingen aanpassen misschien. Iemand enig idee?
 

发表时间 Wed 15 Aug 18 @ 10:56 am
Wat ik ook heb ontdekt dat de database niet wordt geupdated op mijn bestaande Dell laptop. De database blijft hangen op versie 8.0.0, terwijl ik al VDJ versie 8.3 heb draaien. Vandaar, dat alleen de oude aanpassingen van cues. loops en kleur zichtbaar worden op mijn nieuwe HP laptop. Misschien dat dit iemand wat zegt.
 

发表时间 Thu 16 Aug 18 @ 9:14 am
AdionPRO InfinityCTOMember since 2006
Wat is de laatste wijzigingsdatum van het database-bestand?
 

发表时间 Fri 17 Aug 18 @ 6:17 am


(陈旧帖子或论坛版块会自动关闭)