快速登录:  

Forum: Dutch Forum

话题: serial nummer kwijt ;( & virtual dj le opnieuw downloaden - Page: 1

由于该帖子的部分内容已年深日久,可能包含陈旧过时或描述错误的信息。

hallo,

ik heb een hercules dj control mp3 e2
daarbij word virtual dj 3 (le) meegeleverd
nu heb ik alleen een probleem. ik heb een nieuwe computer en ik ben mijn serial nummer kwijt.
kan ik mijn serial nummer ergens opvragen
bijv: door te geven wat de code`s op de doos zijn.

en ik heb ook de meegeleverde cd niet meer dus kan het ook niet instaleren op mijn computer.

kan iemand mij daar verder mee helpen

mvg dutch bro`s
 

发表时间 Thu 14 Jun 12 @ 6:27 am
Daarom vragen we ook je software te registreren. Dan kun je ze nl bijna niet meer kwijt raken.....

>>HIER<< staat beschreven wie je moet hebben om het serienummer van je software op te vragen. (in jouw geval dus Hercules)

Als je het nummer hebt, kun je het hier invoeren bij "Modify my profile" boven deze berichten.
Zodra je dat hebt gedaan kun je de laatste versie van je LE-software downloaden uit je "Download Center", ook hier bovenaan.

Je bent dan weer helemaal bij.
 

发表时间 Thu 14 Jun 12 @ 7:51 am
jordy15Home userMember since 2012
Ik heb een dap audio mp 170 met virtual dj basic maar ik ben mijn serial number kwijt ik heb de cd nog wel maar heb een nieuwe laptop zouden jullie mij willen helpen
Gr jordy rietveld
 

发表时间 Wed 04 Jul 12 @ 6:23 am
 

发表时间 Wed 04 Jul 12 @ 9:26 am
jordy15Home userMember since 2012
Hallo virtual dj

Ik heb contact gehad met bax audio waar mijn dap audio ds mp 170 vandaan komt jullie zijden dat ik van hun een nieuwe code zal krijgen maar hun zeggen dat ik het via virtual dj moet regelen wat nu ?
Gr jordy
 

发表时间 Sat 14 Jul 12 @ 10:35 am
s.waterreus wrote :
.....maar jij moet bij Dap zijn
vdj kan je geen nieuw serienummer geven


Waar staat dat je bij Bax moest zijn?

(Ik heb alleen een zijden overhemd....)
 

发表时间 Sat 14 Jul 12 @ 5:15 pm
Martin FourS wrote :
(Ik heb alleen een zijden overhemd....)




 

发表时间 Sun 15 Jul 12 @ 12:54 pm
Hallo weet iemand waar je gratis VDJ 7 LE kan downloaden?
Gr. Dj $t3VY
 

发表时间 Wed 18 Jul 12 @ 10:17 am
Hier: >>klik<<
Maar waarom zou je? Je hebt de LE-versie al en de Free Edition doet het maar 10 minuten met je controller.
 

发表时间 Wed 18 Jul 12 @ 10:44 am
Beste virtual dj,

Ik heb pas een American audio versadeck gekocht. ik heb mijn serial nummer toegevoegd.
alleen kan ik mijn instellingen niet veranderen omdat het systeem aangeeft dat het een trail versie is 20 dagen afgelopen.
hoe kan ik dit oplossen zodat het normaal werk?

Gr,

Ganeshe
 

发表时间 Tue 24 Jul 12 @ 2:23 pm
Dat kun je alleen oplossen door de Full Pro-versie te kopen: http://www.virtualdj.com/buy/index.html
Als je een stukje naar beneden scrollt, kun je je serienummer invoeren en kijken op hoeveel korting je recht hebt.
De LE-versie is een gratis versie om je controller in ieder geval te kunnen gebruiken. LE staat voor Limited Edition, en 1 van de beperkingen is dat je niet alles vrij kunt instellen.
 

发表时间 Wed 25 Jul 12 @ 11:05 am
Martin FourS wrote :
Dat kun je alleen oplossen door de Full Pro-versie te kopen: http://www.virtualdj.com/buy/index.html
Als je een stukje naar beneden scrollt, kun je je serienummer invoeren en kijken op hoeveel korting je recht hebt.
De LE-versie is een gratis versie om je controller in ieder geval te kunnen gebruiken. LE staat voor Limited Edition, en 1 van de beperkingen is dat je niet alles vrij kunt instellen.


Beste Virtualdj,

Ik heb geprobeerd om de code in te voeren, maar krijgt een foutmelding (Invalid Keycode)
Ik vind het een beetje vreemd. ik wil deze heel graag updaten maar als ik een fout melding kan ik ook niet verder
waardoor krijg ik deze foutmelding

Gr,
 

发表时间 Fri 27 Jul 12 @ 6:53 pm
Omdat je blijkbaar de verkeerde code gebruikt. Als je zeker wilt weten dat je de goede gebruikt, klik dan hier links bovenin op Download Center en kopieer je serienummer (ziet eruit als XXXX-XXXX-XXXXX), en plak het dan in het goede veld zoals ik hierboven beschreef. Dat nummer moet goed zijn, anders had je jezelf hier niet kunnen registreren.

En zo weet je ook weer dat je je serienummer en je software, eenmaal hier geregistreerd, nooit meer kwijt kunt raken ;)
(tenzij je je inlogcode vergeet....)
 

发表时间 Fri 27 Jul 12 @ 6:58 pm
Martin FourS wrote :
Omdat je blijkbaar de verkeerde code gebruikt. Als je zeker wilt weten dat je de goede gebruikt, klik dan hier links bovenin op Download Center en kopieer je serienummer (ziet eruit als XXXX-XXXX-XXXXX), en plak het dan in het goede veld zoals ik hierboven beschreef. Dat nummer moet goed zijn, anders had je jezelf hier niet kunnen registreren.

En zo weet je ook weer dat je je serienummer en je software, eenmaal hier geregistreerd, nooit meer kwijt kunt raken ;)
(tenzij je je inlogcode vergeet....)


Beste virtual dj,

Ik heb probleem met mijn set (american audio versa deck) mijn deck A werk normaal (geluid komt alleen op deck a binnen) en deck b werk anders namelijk in deck b krijg ik het geluid dubbel binnen hiermee bedoel ik als dat het geluid van deck b beide kanalen binnen komt. Als de feder van deck omlaag staat (uit staat) hoor je het nog steeds bij deck A. Hoe komt dat het geluid van deck b op beide kanalen te horen zijn ?
Ligt het probleem bij de instellingen of is het een software matig probleem?
Heeft u een oplossing voor mij ?
Alvast bedank.
 

发表时间 Wed 08 Aug 12 @ 4:32 pm
Beste virtual dj,

Ik heb probleem met mijn set (american audio versa deck) mijn deck A werk normaal (geluid komt alleen op deck a binnen) en deck b werk anders namelijk in deck b krijg ik het geluid dubbel binnen hiermee bedoel ik als dat het geluid van deck b beide kanalen binnen komt. Als de feder van deck omlaag staat (uit staat) hoor je het nog steeds bij deck A. Hoe komt dat het geluid van deck b op beide kanalen te horen zijn ?
Ligt het probleem bij de instellingen of is het een software matig probleem?
Heeft u een oplossing voor mij ?
Alvast bedank.
 

发表时间 Tue 14 Aug 12 @ 3:17 pm
Ik kocht mijn console via tweedehands. het serienummer is blijkbaar al geregistreerd. dus ik kan niet meer updaten. weet iemand wat ik moet doen?
 

发表时间 Fri 28 Sep 12 @ 4:16 pm
ilse1_30 wrote :
......... weet iemand wat ik moet doen?


Sparen voor VDJ Pro Full!
Serial numbers zijn persoonlijk en niet overdraagbaar.
 

发表时间 Sat 29 Sep 12 @ 5:25 am
Dat is het nadeel van een tweedehands controller. Je kunt proberen of de oude eigenaar een update van je LE-versie kan downloaden maar het kan ook dat je al de laatste versie hebt.
Voor de duidelijkheid: De laatste versie van LE blijft hetzelfde versienummer ( 5.x, 6.x of 7.x). Als je nu dus Versie 5 hebt kun je niet Versie 7 ophalen. De updates zijn dan hooguit kleine technische verbeteringen.

Zoals Bob aangaf: Spaar voor de Pro Full-versie. Je hebt dit probleem dan nooit meer. Als je een nieuwe controller koopt (en dat mag dan best een tweedehands zijn) is de kans groot dat je hem in kunt prikken en aan de slag kunt.
 

发表时间 Sat 29 Sep 12 @ 7:06 am
boldysHome userMember since 2013
hallo, als ik virtual dj pro basic koop kan ik dan mijn configuratie ( 2 geluidskaarten gebruiken) opslaan?
 

发表时间 Sat 26 Jan 13 @ 12:22 pm
 

发表时间 Sat 26 Jan 13 @ 1:05 pm
49%